leuke foto's joh

die ijslanders zijn cool
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) 
carola schreef:Annewarie: wat geinig dat jij dat was! Ik zag ook direct dat jij met je arabje ook een enduranceruiter moest zijn! Haha, grappig zeg!
En iedereen die mee wil en uit de buurt van A'doorn komt: ik heb trailer en een plekkie over, dus als iemand een keertje zin heeft dan rijden we er gewoon weer even heen!
En Joanne: rondje Kronkel doen we ook snel, zeg maar wanneer!
.

Jullie hadden ook mooi weer zo te zien, en die wilden beesten, echt super gaaf
. Ohoho
. Zou het zo graag willen als ik later groot ben
. adventure en boy zagen er ook supermooi uit! Primadon en regiel natuurlijk ook maar die heb ik al een keer gezien
.
. Voordat ik jullie nog meer de hemel in prijs met je paardjes stop ik dr maar weer mee
.

. Nou als [***] zover is, dan gaan we snel een keertje de hei op! (kan niet wachten) 
[***] schreef:Ziet er allemaal erg gaaf uit zeg! Marina, wat een gaaf hoofdstel... I Love bruin. Nou als Piërro zover is, dan gaan we snel een keertje de hei op! (kan niet wachten)
Op de valreep gekocht, ben er super blij mee!
...
Ik had het al een tijd geleden afgesproken, mensen van een haflingerforum zochten nog iemand om mee te gaan en het stond hier op bokt, voor ong. 50 euro dus dat leek me wel wat (betaalbaar). En toen ging ik weer eens kijken waar dat ook weer was, en blijkt deze manege te zijn. Dus ik kan me alvast voorbereiden op de prachtige omgeving. 
. Ik vond ze altijd heeel lief, maar nu ieeetsje minder.
(want het regende en het was koud, en ik voelde me toen al belabberd.
)