Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miekelover schreef:waarom geen cap, en dat springmateriaal vind ik ook niet echt veilig.
.
Tozalin schreef:leuke foto's, echt super dat je je angst overwonnen hebt!!
alleen die schoenen en geen cap.....
hahah geweeeeeeeeeeldige foto's
en eigen risico van cap..
wat boeit de rest dat nou 
nerootjuh schreef:Ik rijdt niet met cap omdat ik het gewoon niet fijn vind.. ik irriteer me mateloos aan zo'n ding. weet niet waarom..
en door al die bokpartijen van Nero zit ik best vast.. ik val er eigenlijk nooit meer af...
maar dat risico blijft natuurlijk wel..
Gelieve daar geen commentaar meer over, Cap is eigen risico..

Marwszjeuh schreef:Jeeej
Leuke foto's daan, alleen..
als je het zo eng vind; wrm dan geen cap op
Mrja;
ziet dr goed uit hoor;
en leuk dat je het weer doet
ik wou het even zeggen
Kun je nog eens lachen 

Amanda schreef:Dat gezeik elke keer over een cap!!
Half Nederland rijdt zonder cap. Valt weinig aan te veranderen dus.
Is eigen risico en eigen probleem als er een ongeluk gebeurt
Wat de hindernissen betreft geef ik de TS helemaal gelijk. Onveilig zien ze er niet uit, ze vallen er gewoon af bij aantikken. En een nieuw zadel lijkt me dan idd belangrijker!
Goed van je dat je de stap weer hebt gezet!!
En nu volhouden!
Ashleytjee schreef:Amanda schreef:Dat gezeik elke keer over een cap!!
Half Nederland rijdt zonder cap. Valt weinig aan te veranderen dus.
Is eigen risico en eigen probleem als er een ongeluk gebeurt
Wat de hindernissen betreft geef ik de TS helemaal gelijk. Onveilig zien ze er niet uit, ze vallen er gewoon af bij aantikken. En een nieuw zadel lijkt me dan idd belangrijker!
Goed van je dat je de stap weer hebt gezet!!
En nu volhouden!
AMEN! _/-o_
hier sluit ik me gewoon volkomen bij aan.
) Even een cap opzetten.
En jou trui past er ook mooi bij. Dat wil ik ook wel
Misschien is het handig om bij het springen over dit soort planken je pony even peesbeschermers om te doen? Noppes schreef:Wat knap van je dat je dat overwonnen hebt! Cap e.d is hier allemaal gezegd, maar over het springmateriaal, ik snap best dat niet iedereen zich dat kan veroorloven. Maar je kunt vast wel emmers of ander materiaal vinden wat toch iets steviger is dan dit, hieraan kunnen jij en je paard zich bezeren

nerootjuh schreef:emmers zijn te laag...
en waarom zijn deze niet goed dan
je kan je aan alles bezeren....

Ashleytjee schreef:
nou dat wilde ik maar net zeggen, waarom zijn deze dingen dan gevaarlijk? Als je tegen de balk aan komt valt hij er meteen af! En zo als ik gezien heb, heeft zij haar pony zo onder controle dat hij echt niet dwars door die 'dingen' zal springen, zowel ja dan kan hij zich bezeren.. maar dat kan bij alle dingen die je ervoor zal gebruiken
Beetje onzin om daar over te beginnen lijkt mij.
nerootjuh schreef:Noppes schreef:Wat knap van je dat je dat overwonnen hebt! Cap e.d is hier allemaal gezegd, maar over het springmateriaal, ik snap best dat niet iedereen zich dat kan veroorloven. Maar je kunt vast wel emmers of ander materiaal vinden wat toch iets steviger is dan dit, hieraan kunnen jij en je paard zich bezeren
emmers zijn te laag...
en waarom zijn deze niet goed dan
je kan je aan alles bezeren....