Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus vandaar dat ik de zweep maar op een paar foto's heb. Maarja ze komt er nu niet onderuit heb nu vaak zat gehad dat ze dus super traag was. Lessen ga ik zeker volgen! @Ctal t lijkt me wel wat
ga t vandaag nog even overleggen en dan als t kan gelijk even een afspaakje maken voor een les
die man gaat de kieffer wien voor me verbouwen (wijder maken) en neemt een grotere maat Knight Rider mee en nog een ander zadel.
krachtvoer ga ik niet veranderen, ze krijgt al zo weinig. 
wat een beestje
Paljassofie schreef:is echt een paard met mogelijkheden, maar je moet ze er snel wat gaan beginnen uithalen, maar dat hoef ik natuurlijk niet meer te herhalen, je wil er duidelijk wel wat aan doen
die foto loswat een beestje
ga haar nu wel met zweep rijden, ze is er een beetje bang voor(word gespannen en wil dus er vandoor gaan) maarja na een tijdje is dat er wel uit. KarinvdM schreef:Dit ziet er inderdaad al wat beter uit dan je vorige fotosessie.
Misschien kan degene die Z2 rijdt je af een toe een keer helpen?
ben benieuwd hoe ze bij haar loopt, maak er dan wel wat foto's van. Heb haar nog nooit gezien...ga wel vragen of ze me les kan geven
denk alleen niet dat ze daar tijd voor heeft.
dacht eerst dat t kwam omdat ze hengstig was maar dat is nu al lang over en ze is nog steeds traag.
zo hebben ze het mij toch geleerd