Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
double schreef:Needje: Ja dat kan wel kloppen, heb nog n hele tijd gestapt.. was iets te vroeg met inrijden!![]()
Melanie15: dankjewel
Liza van loon: ja dat van die gespannen armen klopt, oaky hangt heel erg in mn handen, denk dat je dat ook ziet.. toen ik hem net had kon hij alleen sterren-kijken.. nu zoeken we nog een middenweghoe is t bij jou gegaan?
Bobbielover: dankjewel, gelukkig is de koliek weer over! t gaat nu weer super met hem!
goed gedaan hoor met je punten super!!
:D 
zeker dat ik bij je heb ingereden
we gaan nog 2 wedstrijdjes B starten (stonden we al voor ingeschreven).. en dan eind juli/begin aug. L1 starten..
als je zo door gaat ben je zo de b uit
nog veel suces saampjes
.. We zijn wel erg hard de B uit gegaan zo.. Nu in 6 wedstrijden 12 winst (waarvan 6 van de laatste 2 wedstrijden).. Dus nog ff 2 wedstrijdjes in de B.. Jij ook veel suc6.. zie dat je dr nog 4 moet!!
jullie hebben het aan de foto's te zien zeker en vast verdiend
, 't heeft mij ook wel een tijd gekost voor ik de 'goede stand' gevonden had, maar toen ik 'm eenmaal te pakken had bleek het opeens een stuk eenvoudiger om 'm zelf z'n hoofd te laten dragen.
. Als ik die foto's zo zie en je zie rijden komt 't helemaal goed. 'k Vraag me af of hij nog hetzelfde zou voelen als 'vroeger'
.
Die L gaat wel lukken bij jou zo te zien, je moet alleen zoals je zelf zegt een beetje op dat hangen in je hand letten
Verder vind ik het er super uitzien! Succes
Z zal nog wel ff duren
Ja Spookje is eigenlijk meer zn bijnaampje... Geen idee waarom!!
kan je meteen ff kijken of ie erg veranderd is!!
ook bij de paarden of niet? was wel een super mooi terrein.. hele fijne bodem.. hoe ging t bij jou?