Scapa beach polo(15-05;Knokke)*veel*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snoepie7

Re: Scapa beach polo(15-05;Knokke)*veel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 21:32

De paarden zijn 'polo-pony's'.. speciaal gefokt voor paardenpolo en idd niet hoog zodat er gewoon geslagen kan worden. Ze zijn extra wendbaar en kunnen heel hard. Ik vind het wel grappig te zien dat er steeds teams zijn van 3. Ik weet niet beter of er word gespeeld in teams van 4. Nummer 3 heeft een speciale plaats en is meestal de beste speler.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:13

Bij mij om de hoek is een polostal ,ik denk het groene team van de foto's.Ik zie de paarden altijd getraind worden,echt de mensen (wel allemaal argetijnen) gaan fantastisch met de paarden om.Overdag staan ze gewoon in de wei, s'morgens worden ze getraind.

één ruiter op een paard en langs beide zijde heeft hij hand paarden, soms langs iedere kant 1 maar soms ook langs iedere kant 3.Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar krijgen.Het zelfde na de training, ze krijgen dan allemaal een bak met eten en eten dat los staand naast elkaar op zonder dat de één bij de ander in de bak gaat eten.
Dat het koude kak is is waar de stal is ook zeer bewaakt en de ene dure auto na de andere rijd er op en af.
Maar de argetijnen zijn wel zeer beleefd de stal ligt op een weg met 21 vluchtheuvels( echt ,ik denk dat de gemeente een dag niks te doen had)als je daar met je paard rijd leggen ze hun vrachtwagen gewoon stil.Ze rijden ook in een prachtige vrachtwagen met allerlei toeters en bellen.
Ik kijk altijd mijn ogen uit ,ben bang dat ik vandaag of morgen nog eens in de greppel beland met mijn auto(vergeet dan nog wel eens op de weg te letten Haha! )

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:20

Citaat:
Ze hoefden verdorie alleen maar op het paard te springen, alles was voor ze klaar gemaakt!

In de springsport en dressuur is dat ook zo. Je moet dit zien als topsport en de grooms krijgen er gewoon voor betaald hoor.
Als mensen geld hebben mogen ze er toch mee doen wat ze willen?
Dat doet toch niets af aan de sport?
Ik snap die discussie nooit zo Bloos

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:22

Citaat:
wel allemaal argetijnen

Die kunnen de paarden echt super rijden!zo gaaf om te zien ze springen er zo op.
Tussen de wedstrijd door maken ze mooie muziek ze hebben altijd een gitaar mee.

Ik ben gek op polo!Brecht is heel anders dan wassenaar veel leuker!

sillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:41

Hahhaha wat leuk zeg!!! Ik wou dat ik er ook bij was!! mijn tante woont namelijk in Knokke en kom er erg vaak..!! jammer dat ik het niet wist..

Djantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:51

Heeey,

Die bonte van team rood was volgens mij vorige week op horsetails (animalplanet)
Die was namelijk precies hetzelfde en er zat ook een man op met een rood pakje!!!
Alleen was dat wel helemaal in Engeland kan dat??? Tong uitsteken

Djantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:53

Mijn buurman heeft criollo's dat zij ook zulke paardjes afgeschoren manen en een hele korte staart en kunnen idd heeeeel hard en ze zijn heel wendbaar!!!!

XXX