Waaide het zo hard, dat je rijjasje steeds zo opzwaaide
? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
?
! Ik heb je waarschijnlijk ook wel gezien, ik was er namelijk het hele weekend
souraya schreef:Mooie foto's! Hij loopt mooi bergop! Op de uitgestrekte stap foto zie je dat ie wat horizontaal gebouwd is (of ik moet het mis hebben), dus knap dat je dat in draf en galop niet ziet!
Waaide het zo hard, dat je rijjasje steeds zo opzwaaide?

edelweis1 schreef:Wow dat is een mooie galop foto! Echt op het perfecte moment genomen..
VValar schreef:Ibadan de dekhengst?
). Ook qua rug passen ze goed: Ibi mocht langer gelijnd zijn, terwijl de merrie bijna té lang is! En voor het papier hoeven we het niet te doen bij haar, ze is toch al register A.may schreef:Wauw ziet er goed uit zeg! Wat een supermooi paard! Moet wel lukken in de fokkerij!
Maar wat waren nu uiteindelijk je punten?
) waren 184 bij de ene jury en 165 bij de andere jury. Klein verschilletje
maar goed..
.
.Faustie schreef:Wauw, op die galop mag je echt trots zijn! Erg mooi bergop! Die foto van de uitgestrekte galop is prachtig!
Je zit er ook netjes op, mooie combinatie ook.
Nu de draf nog.. En mijn benen hoeven in de uitgestrekte galop ook niet zo ver omhoog vind ik...

patsur schreef:mooie combi zijn jullie! Ik vind de hals van Ibadan erg mooi! Jammer van de punten maar je kanniet alels hebben natuurlijk
, want toen we in de B begonnen was het maar wat makkelijk dat hij zo makkelijk nageeflijk loopt.. Leuk dat het jou zo positief opviel, zal het compliment aan Ibi doorgeven
.
!
Melanie15 schreef:Wauw wat een paard! Echt onwijs mooi! Hoe oud is ie?
. Hij heeft voordat ik hem ging rijden gesprongen, vandaar dat zijn dressuurcarriere pas laat ingezet is. Nou ja, daarvoor was ik ook nog te jong om hem te rijden, maar af en toe zou ik wel willen dat ie jonger was, want hij begint nu net lekker te lopen!