Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wat een geweldig beest

wat een super haflinger zeg gefeliciteerd met je punten ziet er nettjes uit zeg
noussie schreef:Beccz schreef:Zie ik het nou super verkeerd of rij je zonder sporen?? vroeg t me gewoon af...
ik rij wel met sporentis verplicht in de M, maar je kan het idd bijna niet zien neej! maar als je heel goed naar de laatste 3 foto's kijkt zie je heeeeeeeeeel vaag me spoortje

Anora schreef:Waarom is dat verplicht?
Ik zie inderdaad wel haast iedereen op wedstrijd met sporen rijden..
Kvinnet wel chiqer staan
Ik rij ook sinds kort wedstrijden, maar k draag nog geen sporen
en haar manen moet ik elke dag invlechten want zomers op de wei zijn ze te lang en dan gaat ze erop staan! en met rijden in het heel warm om ze los te hebben!! alleen met wedstrijden rij ik met losse manen tenzij het weer heel warm is dan maak ik er een vlecht in!!

(of zoiets dan
)
zilverster schreef:Welke vader zit er achter?
vind dat wel heel jammer!! zou echt heel graag willen weten wie haar vader is!! en lijkt me ook leuk om keuringen met haar te lopen!! maarjah papieren zijn niet het belangrijkste!! tis leuk om ze te hebben maar niet erg om ze niet te hebben denk ik altijd maar
noussie schreef:
we hebben geen papieren bij haar gekregenvind dat wel heel jammer!! zou echt heel graag willen weten wie haar vader is!! en lijkt me ook leuk om keuringen met haar te lopen!! maarjah papieren zijn niet het belangrijkste!! tis leuk om ze te hebben maar niet erg om ze niet te hebben denk ik altijd maar
Banjer schreef:ziet er goed uit Anous.... nog maar 3 en je gaat de sloot in...![]()

echt mooi. lijkt me wel een heel werk om die zo mooi te krijgen. gefeliciteerd met je eerste plaats!
?

flikka_maya schreef:foto' s zien er redelijk uit
vind het ras wel nogal ondermaats
ben niet aan haflingers , geef mij maar volbloeden zoals een andalusier !!
Pasha schreef:Wauuwww Dat is een leuke
Gaaf dat je al zo hoog met hem rijdt!
Maar je hebt de manen op concour nooit vast? vind je dit niet lastig rijden?.. ik heb altijd de plukken dan in de handen of onder me dekje ofzoo..
en ik vind het super gaaf die manen.. maar op wedstrijd maak ik altijd een strakke hengstenvlecht, komt de nek mooi uit!
Maar super knap gefeliciteerd! en kan die van jou een beetje een uitgestrekte draf?

noussie schreef:Banjer schreef:ziet er goed uit Anous.... nog maar 3 en je gaat de sloot in...![]()
haha als het maar niet die baggersloot is![]()