Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
marije86 schreef:ten eerste is het een zij da kan je ook wel zien aan der hooffie toch?en ik draag mijn haden at hoger voor ondersteuning af en toe heb je de ene hoger dan de ander maar dat is als ze wat vastpakt,maar hier is al een topic over geweest.
veder bedant voor complimenten
milo schreef:marije86 schreef:ten eerste is het een zij da kan je ook wel zien aan der hooffie toch?en ik draag mijn haden at hoger voor ondersteuning af en toe heb je de ene hoger dan de ander maar dat is als ze wat vastpakt,maar hier is al een topic over geweest.
waar kan ik dat aan dr hoofd aflezen? heeft ze een bordje erop?
en ik ben te lui om naar haar kruis te gaan staren, dus sorry voor het geslachtsfoutje.
handen zo opheffen, zeg maar gerust TREKKEN, want dat zie je overduidelijk, hoort dus niet.
dat was wel een hele harde ondersteuning.
milo schreef:dat hoop ik voor je paard, want op bijna alle foto's trek je je handen zo raar omhoog. lijkt me totaal niet fijn voor je mooie pony.
zou jammer zijn als ze verpest zou worden, door iemand met te harde losse handjes.
marije86 schreef:ten eerste is het een zij da kan je ook wel zien aan der hooffie toch?en ik draag mijn haden at hoger voor ondersteuning af en toe heb je de ene hoger dan de ander maar dat is als ze wat vastpakt,maar hier is al een topic over geweest.
Anora schreef:Misschien is het trouwens een tip om bij het springen een martingaal te gebruiken, hij gooit zijn hoofd nogal omhoog toch?
En dan heb je hem beter in de hand
Citaat:marije86 schreef:
ik zal ff op bokt rond kijken of ik ook rijfoto's van jou kan vinden kijken hoe je het er zelf vanaf brengt
ee maar ik word er een beetje zat van da zelfs nadat ze uitleg heeft gehad doorgaat en dat staat bij mij op het lijstje als kinderachtig
Vind die eerste pony wel erg mooi, die bles!
Stoor me wel erg aan je houding.