wedstrijd me welsch@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marije86

Re: wedstrijd me welsch@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 20:18

ja marloes da hoo ik ook bedankt voor je reactie

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 22:31

niemand meer wat over mijn mooie merrie Huilen

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 05:35

zorg dat je rechtop blijft zitten!! leuke pony hoor, ik zou alleen wel een bloue onder je jasje doen, zo taat het echt niet, sorry Bloos

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 06:46

oei wat doet je buitenhand op foto 3?let er wel op dat je haar niet hinderd in de mond(zie ook foto 4)
verder vind ik het een mooie merrie met een leuke uitstraling.jammer van de punten,maar volgende keer beter toch Lachen

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 09:43

dankjewel

Charissa_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:51

heeey mbf

super mooie foto's, jammer dat ik er niet bij was.
en wat een gezeur weer ja over je handen haha nou ja ik vind dat je het super goed gedaan hebt ondanks die val
ik spreek je doeixxxx love ya

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 22:43

hee charis dankje wel..haha zag ze der weer prof uit he:P
bigg kis

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:09

Afbeelding

marije86 schreef:
ten eerste is het een zij da kan je ook wel zien aan der hooffie toch?en ik draag mijn haden at hoger voor ondersteuning af en toe heb je de ene hoger dan de ander maar dat is als ze wat vastpakt,maar hier is al een topic over geweest.
veder bedant voor complimenten

waar kan ik dat aan dr hoofd aflezen? heeft ze een bordje erop?
en ik ben te lui om naar haar kruis te gaan staren, dus sorry voor het geslachtsfoutje.

handen zo opheffen, zeg maar gerust TREKKEN, want dat zie je overduidelijk, hoort dus niet.
dat was wel een hele harde ondersteuning.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:09

je pony is echt een superpaardje, ik vind haar heel mooi, mooie uitstraling, nou jij nog.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 22:12

milo schreef:
Afbeelding

marije86 schreef:
ten eerste is het een zij da kan je ook wel zien aan der hooffie toch?en ik draag mijn haden at hoger voor ondersteuning af en toe heb je de ene hoger dan de ander maar dat is als ze wat vastpakt,maar hier is al een topic over geweest.

waar kan ik dat aan dr hoofd aflezen? heeft ze een bordje erop?
en ik ben te lui om naar haar kruis te gaan staren, dus sorry voor het geslachtsfoutje.

handen zo opheffen, zeg maar gerust TREKKEN, want dat zie je overduidelijk, hoort dus niet.
dat was wel een hele harde ondersteuning.

euhhhm nou ja je kan wel duidelijk aan mijn paardje haar hoofd zien haar hoofd zien dat het een merrie is hoor!
en misschien moet je ook wat beter lezen want er staat da we beiden noch niet opgewarmd waren,dus vandaar handen extra hoog,en de foto's zijn moment opnamen normaal is mijn houding veel beter hoor

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 09:44

dat hoop ik voor je paard, want op bijna alle foto's trek je je handen zo raar omhoog. lijkt me totaal niet fijn voor je mooie pony.
zou jammer zijn als ze verpest zou worden, door iemand met te harde losse handjes.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 09:58

milo schreef:
dat hoop ik voor je paard, want op bijna alle foto's trek je je handen zo raar omhoog. lijkt me totaal niet fijn voor je mooie pony.
zou jammer zijn als ze verpest zou worden, door iemand met te harde losse handjes.

gelukkig weet ik beter dan jou en heb ik deze pony al 5 jaar van veulen af aan en iedereen zegt da ze super fijn loopt en netje's is beleerd dus ik weet beter,maar misschien moet je niet zo conclusies trekken over een fijne mooie pony die eigenlijk helemaal niet zo makelijk is.en wat betreft harde hand?heb juist een losse hand en heb al gezegd dat je de tekst moet lezen,en losse hand?wat bedoel je daarmee?ik zal ff op bokt rond kijken of ik ook rijfoto's van jou kan vinden kijken hoe je het er zelf vanaf brengt Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 10:00

ja is goed hoor. ik draag mijn handen te hoog maar ik loop niet 1 hand omhoog te trekken.
als je haar hebt ingereden heb je dat knap gedaan, het is een mooie pony.

losse handjes: hou je handen bij elkaar iets boven de schoft, dus trek de ene niet zo raar op.

succes met zoeken.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 10:07

ik heb eignelijk gen zin om in discussie te gaan hierover als je wil weten wat er is met die buitenhand dan moet je maar pben en anders laten,en houden hoog is niet erg is juist finner voor het paard

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 11:15

Juist een onderlinge of onofficiele wedstrijd krijgt een onofficiele uitstraling als de ruiters niet correct gekleed gaan...
Een goed passende cap, nette en schone rijbroek (bedoel er niet mee dat de broek van TS vies en niet netjes is) handschoentje, bloes met trui of jasje (en jasje met plastron) laat zien dat je er voor gaat....
Dat de proef dan niet 100 % is is niet zo erg..

en @TS: Ik zou het commentaar juist aannemen en proberen dat te verbeteren ipv excuses en verklaringen geven.....
En aan het hoofdje kun je niet altijd zien dat een pony/paard een hengst of een merrie is (ik vind het bij mijn pony's wel vanzelfsprekend en hun hoofdjes ook heel vrouwelijk, maar een "vreemde" die ze voor het eerst ziet..... ziet dat dus niet)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 11:39

marije86 schreef:

ik kan aan een paar dzijn hoofd niet zien of heb eet merrie of ruin is hoor Sigaar
verder vind ik je zit helemaal niet netjes, heb je les??
je jasje is ook niet echt netjes zonder blouse.
wel een hele mooie pony!

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 12:45

ik heb nu al genoeg verklaringen gegeven d8 ik zow,mensen bedankt voor de leuke reacties!:D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:23

Anora schreef:
Misschien is het trouwens een tip om bij het springen een martingaal te gebruiken, hij gooit zijn hoofd nogal omhoog toch?
En dan heb je hem beter in de hand Knipoog

Hoeft niet. Ons paard doet dat ook en als je dan een martingaal omdat blokeert de hele boel....
Mag je nog rijden met zo'n cap? Ik dacht dat dat niet meer mocht.

Citaat:
marije86 schreef:
ik zal ff op bokt rond kijken of ik ook rijfoto's van jou kan vinden kijken hoe je het er zelf vanaf brengt

Hoezo we gaan kinderachtig doen Rolleyes

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:33

ach ja, van mij mag ze, ik weet toch van mezelf dat ik niet zulke fratsen als zij uithaalt.
maargoed. heb je al gevonden of niet?

ben ik toch niet de enigste die niet kan aflezen van het hoofd of het een merrie, hengst of ruin is!!!! Lachen

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 21:52

Hoezo we gaan kinderachtig doen ee maar ik word er een beetje zat van da zelfs nadat ze uitleg heeft gehad doorgaat en dat staat bij mij op het lijstje als kinderachtig

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:58

Ziet er echt raar uit met blouse. Clown Vind die eerste pony wel erg mooi, die bles! Kwijl Stoor me wel erg aan je houding.

Charissa_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:09

oke nu mag ik haha, ik kan heel goed aan het paard zijn/of haar hoofd zien of het een merrie is of niet. dus weer 1 tegen.
misschien voordat jullie gaan zeiken op iemand zijn of haar houding tijdens het rijden....eerst goed lezen wat iegene heeft neerzegt bijvoorbeeld wat marije heeft neergezet dat tessa (merrie) heel heet en stug was en tessa is geen makkelijke pony eerlijk waar niet.
het was haar eerste wedstrijd en ik vind (nogmaals) dat ze het super heeft gedaan....niets mis met haar houding,kleding ect twas een onderlinge wedstrijd dusssss.
maare eerst lezen dames heh voordat we gaan zeiken als een stelletje ouwe dames die niets beters te doen hebben Knipoog
fijne avond nog veder
groetjes }>

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 22:14

eindelijk reactie van iemand die de pony wel kent
dankje wel sis