Rilandra (Flemmingh x Nimmerdor) Eerste buitenwedstrijd :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Re: Rilandra (Flemmingh x Nimmerdor) Eerste buitenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 13:47

@ nadita dank je!! wat grappig, moest jij ook in Eext rijden dan?

@ Sall ja ik ben onwijs zuinig met haar alleen ik had zelf niet verwacht dat ie nog zo mooi zou worden want het was als 3 en 4 jarige niet egt een beauty.. Maar we doen indd wel lekker rustig aan..

@Vvalar: Het staat al eerder aangegeven ik rijd er L1 mee

@ Jaike Ja alleen de flemminghs hebben vaak wel een slap achterbeen.. Oh nja dan is het maar goed dat ze er achter zijn gekomen dat het 154 pnten zijn Haha!

Bedankt iedereen Haha!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 20:21

@ nadita.. Hoezo vond je haar opvallen tussen de andere paarden dan? Omdat ie zo'n grote beweging heeft?

SJAKIETJUH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 21:13

wow mooi paardje! en je hebt hem goed aan het lopen! lekker op lengte! mag k vragen waarom je met 2 teugels rijdt?(gewoon uit nieuwsgierigheid)

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 21:21

Zoro schreef:
Ik rijd met dit paard L1..

Geeft niet mag je wel naar vragen hoor Tong uitsteken omdat ik soms iets te veel met me handen beweeg en zo snel ik me handen wat voller heb zijn ze wat stiller, ik weet dat het verder geen inwerking heeft, ik had hem de helft van de tijd ook slap hangen maar het was puur voor mezelf, want wil niet dat het paard een nare ervaring krijgt bij de wedstrijden..
En ben zo bang dat ik het verknal want het paard is heeel gevoelig dus ik wil heel zuinig op haar zijn, omdat het nog niet bevestigd is en het gaat net weer wat beter want die week daarvoor zat ik nog behoorlijk in een dip Bloos

Maar ben heel blij dat jullie haar leuk vinden.. Haha!

tnx.. goed genoeg antwoord ? valt me nog mee dat er niet heftig op gereageerd word aangzien dat hier meestal gebeurd.. Clown Haha! Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 21:24

Mooi paardje heb je, nette punten voor de eerste keer buiten. Hoe groot is ie?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 21:47

Tnx.! nou vond t al nette punten voor mij doen Tong uitsteken
Ze is 1.70 m

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:35

leuk paardje en gefeliciteerd met je winstpunt nog ! Tong uitsteken
en je zei dat je houding beroerd was, maar dat vind ik reuze meevallen, ik vind het er absoluut niet storend uitzien hoor !

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 09:59

Zoro schreef:
Zoro schreef:

Geeft niet mag je wel naar vragen hoor Tong uitsteken omdat ik soms iets te veel met me handen beweeg en zo snel ik me handen wat voller heb zijn ze wat stiller, ik weet dat het verder geen inwerking heeft, ik had hem de helft van de tijd ook slap hangen maar het was puur voor mezelf, want wil niet dat het paard een nare ervaring krijgt bij de wedstrijden..
En ben zo bang dat ik het verknal want het paard is heeel gevoelig dus ik wil heel zuinig op haar zijn, omdat het nog niet bevestigd is en het gaat net weer wat beter want die week daarvoor zat ik nog behoorlijk in een dip Bloos

tnx.. goed genoeg antwoord ? valt me nog mee dat er niet heftig op gereageerd word aangzien dat hier meestal gebeurd.. Clown Haha! Tong uitsteken

Haha, ja dat klopt, maar dat ligt eraan wat er op de foto's te zien is...... Dit ziet er allmaal heel netjes en vriendelijk uit, stel nou dat er veel spanning zichtbaar is, ja dan krijg je commentaar op je 2 teugelgebruik Knipoog

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:18

Hoe kan je in 3 wedstrijden in het L1 rijden? of is dit gewoon een onderlinge wedstrijd? en waarom rijdt je in de L1 met bandages? Ik vind het verder er leuk uit zien hoor! mooi paard ook, maar dat vroeg ik mij even af Knipoog Trouwens je houding is helemaal niet slecht;)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:04

Zoro schreef:
Zoro schreef:

Omdat je aangeeft dat het puur voor jezelf is, en niet omdat je paardje er zogenaamd beter door gaat lopen.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 18:30

Leuk paard, rijd je nou met 2 teugels? of zie ik dat verkeerd. veel suc6 met je andere concourse

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 19:08

ditchie schreef:
Hoe kan je in 3 wedstrijden in het L1 rijden? of is dit gewoon een onderlinge wedstrijd? en waarom rijdt je in de L1 met bandages? Ik vind het verder er leuk uit zien hoor! mooi paard ook, maar dat vroeg ik mij even af Knipoog Trouwens je houding is helemaal niet slecht;)

Omdat ik zelf Z2 ben geweest.. En ik rijd met bandages in omdat het paard zulke grote gangen heeft, daarom heb ik altijd bandages, springschoenen en kootholtebeschermers om, om zeker te weten dat ze heel blijft Bloos
Na het rijden doe ik ook weer bandages of springschoenen om.. wel zielig maar ja kan er ook niks aan doen Clown

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 19:10

sax89 schreef:
Leuk paard, rijd je nou met 2 teugels? of zie ik dat verkeerd. veel suc6 met je andere concourse

Nee dat zie je niet verkeerd alleen het staat al 3 keer in het topic vermeld en ook de reden waarom staat er 2x in Clown Haha! geeft niks hoor Ach gut haha

Maar heel erg bedankt voor jullie leuke reacties Haha!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 20:02

Wooww ook al zon leukerd Ja
Echt heel netjes Ja
Al doe mij ook nog maar wat fotos van haflinger Jolie.. die blijft zo geweldig Ja Kwijl Heb je daar ook mee gereden?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 19:56

Hah tnx Haha! Bloos

Ja jolie was egt gaaf ma die is al Z2 en kon veel meer deze kent eigenlijk nog niks Tong uitsteken nee joh jolie is vorig jaar al verkocht die staat nu op een manege in thesinge heb hem daar nie heen verkocht hoor de mensen aan wie ik haar had verkocht hebben haar door verkocht, ik heb haar afgelopen maandag weer gezien Haha! was heel leuk ze zag er goed uit.. Ma indd ze blijft geweldig want een knol Knipoog Haha!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 23:03

Btw jouw foto's zijn ook gaaf hoor..

Iemand nog tips of op of aanmerkingen?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 09:03

niemand?

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:16

Zoro schreef:
Hah tnx Haha! Bloos

Ja jolie was egt gaaf ma die is al Z2 en kon veel meer deze kent eigenlijk nog niks Tong uitsteken nee joh jolie is vorig jaar al verkocht die staat nu op een manege in thesinge heb hem daar nie heen verkocht hoor de mensen aan wie ik haar had verkocht hebben haar door verkocht, ik heb haar afgelopen maandag weer gezien Haha! was heel leuk ze zag er goed uit.. Ma indd ze blijft geweldig want een knol Knipoog Haha!

ooohhh... oke loop erg achter hahaha Bloos
Wel fijn dat je haar terug hebt gezien dan en dat ze het zo goed heeft..
maar jammer, pony met zoveel sportaanleg in de manege.. maarja daar doe je niks aan!
Heel veel succes met dit onwijs gave paard Ja
ppfff dies echt tof Haha!