Kafue schreef:Als je de fotos bekijkt dan zijn er een paar op het verkeerde moment genomen fotos. Een foto plaatst ec hter het achterbeen duidelijk onder terwijl de binnenhand van de TS terug werkt dus blokkeert.
Moment opname's.... Foto's genomen op het verkeerde moment...
Ik ben bang dat er buiten deze foto's wel meerdere "verkeerde" momenten zit.....
Tuurlijk een duidelijk ondertredend achterbeen.... maar het andere been staat nog op stal!
Kafue schreef:Het vanuit stap aanspringen is makkelijker in verband met de beenzetting dan het vanuit draf aanspringen. [/qoute]Kafue schreef:Dat het een Z oefening zou zijn, ja nou en?
Ja voor de ruiter, niet voor het paard!!!
De ruiter hoeft immers niet de beenzetting te voelen in de draf, om tot een goede galopaansprong te komen, lekker makkelijk!!
Zoals ik al zei: trucjes kunnen we allemaal het gaat om het hele plaatje... Maar dat geldt blijkbaar niet voor iedereen!
Je kunt het je zo makkelijk maken als jezelf wilt, maar eens kom je jezelf tegen... Gelukkig maar!!
) ons dus ook die oefening laat doen, en wat ik in de les doe herhaal ik meestal ook thuis om het niet te vergeten, anders heb je ook niet zo heel veel aan de les.
Hier was ik even lekker aan het scheuren dat zijn als goed is de laatste 2 foto's van die site