Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
SplashIsLief schreef:Geweldig setje
Ziet er super uit Masja!!
We moeten snel afspreken
Spreken we daarna snel af! Misschien als ik naar Diana kom dat ik je ontvoer en dan op de trein weer naar huis zet 

.. ik was met diana mee naar een wedstrijd van jou
als ik die foto's nu zie ben je goed vooruit gegaan
Sucses in de L2
Girl In The Mirror schreef:Mooi paard en loopt super netjes! En fijn om te zien dat er mensen zijn die niet hun paard in de krul trekken!
Is het trouwens Diana of het paard die zo afgevallen is?
masja schreef:stalleke schreef:Ontzettend leuk paarddat kleurtje staat hem goed! (welke kleur is dit precies?)
Het enige storende eraan vind ik je handen.. je teugels zouden wat korter mogen waardoor je handen meer naar voren komen en ze dichterbij elkaar houden! Verder vind ik het erg netjes
Wat voor afstammeling heeft ze?
Je hebt helemaal gelijk...Ik laat heel gemakkelijk mijn teugels lang en haal daardoor mijn handen naar me toe.
Haar afstammeling is (hou je vast) Jazz x Ulft x Ivanhoe x Xebec x Tamboer

Littleghoul schreef:Zoo masja dat zeker wel een verandering! Ze loopt echt super gaaf!
Haha en zonder beugels.. stoer hoor!
Beter dat het zo goed gaat! Ga je binnenkort ook weer starten enzo?
En waar sta je nu? Want zo te zien is dit een andere plek.. toch??
Maar ja in het L2 moet je kunnen doorzitten dus hard oefenen
Dan kan je het allemaal zien! masja schreef:Dat zonder beugels rijden heeft me een dag buikpijn gekostMaar ja in het L2 moet je kunnen doorzitten dus hard oefenen
![]()
Ik sta nog steeds op dezelfde stal. Ik reed alleen in het stukje gras voor de bak, want in de bak waren ze een 3-jarige aan het rijden voor het eerst zonder lijn. Leek me niet slim om daar tussen te gaan sturen.
Maar kom snel eens kijken johDan kan je het allemaal zien!

.
]

steffie4ever schreef:het is al vaker gezegt maar ook ik vind dat het er heel ontspannen uit ziet, echt heel goed! [mooi paardje ook!]
die L2 gaat helemaal goed komen
Ik heb er in ieder geval zin in. Nu hopen dat we het droog houden....
Morgen vroeg zullen ze wel weer actief zijn....
:D:D masja schreef:Ik geloof dat TMF het dataverkeer niet kan behappen ofzoMorgen vroeg zullen ze wel weer actief zijn....
Nog een goede week als het goed is. Dan heb ik mijn eigen server... Kan ik alles online zetten en houden:D:D