Rijden op Snowy, oudere foto's!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Re: Rijden op Snowy, oudere foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:54

jammer.....ik kan net niet met mn voeten bij de grond!! haha!
snowy is hoger dan 1 meter!

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:06

hoi
het ziet er inderdaad een beetje maf uit maar ach het is voor een keer

maar ik vind reactie's als stellerje zeikers echt niet kunnen iedereen heeft recht op zijn meining !! en dit soort reactie vind ik eht niet kunnen!!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:16

Sorry maar ik vind julie ook veels te groot, je kan zo meelopen, hopelijk blijft dit voor een keer!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:19

Hopelijk rijden jullie ze niet te vaak?
Dat zou niet erg goed zijn voor ze.

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:05

Ey

sorry ik neem de meeste woorden terug wat ik heb gezegt Bloos

ik dacht dat jullie hier namelijk vaker op reden, oke jullie zijn wel wat te groot en wat te lang maar als het vor 1x is kan het wel (als het maar niet vaker is Bloos).
Ook wel jammer van je zusje (geloof ik) dat ze de pony nog niet aan kan. Misschien kunnen jullie haar een beetje les geven Pling zodat zij straks lekker op snowy kan rijden.
Longeer hem dan af en toe, enzo en help je zusje beetje met rijden!

Succes dermee!!

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:13

Weet je wat ik denk..
Dat mensen je te soms te zwaar gaan vinden omdat het gewoon 'niet staat'.
Als je met je benen een stuk onder je pony uitkomt, dan staat dat gewoon niet. Maar als je een dikke drol (sorry..) op diezelfde pony zet, die ook 50kg weegt (net als degene die er een end onderuit komen) en niet met haar benen eronderuit komt, dan vind iedereen eht wel gewoon oké, en dan krijgt diegene vast ook reacties van "Leuk!!" omdat ze niks over haar gewicht durven te zeggen (dat zou nogal kwetsent zijn, vooral als iemand een eetstoornis of iets dergelijks heeft)..
Maar goed, bij meisjes die er lol in hebben, en bij een pony die het blijkbaar allemaal goed vind, komt er gezeur.
Jammer is dat..

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:17

ik vind jullie wel groot maar niet te zwaar en als je lol hebt...en de pony ook want dan kan iedereen zien dat ie er lol in heeft wat mekkeren jullie dan allemaal?
Heb alleen een opmerking...de smid mag wel eens langs komen....is hoognodig...zijn hoeven splijten zie ik op sommige foto's..

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:24

Nou, eerst was ik het er ook niet mee eens, maar toen zag ik dat Snowy er plezier in had, dus mijn gedachten draaide snel om. Een shetlander is idd een heel sterk ras. Als je er maar 1x of 2x mee rijd zal het heus geen kwaad doen. Je zei dat het beestje anders toch niets doet, wel, dan zal hij/zij er heel veel deugd aan hebben gehad! Ik zeg niet dat ik dit super goed vind he. Ik zeg mn mening Knipoog Ik vind het er heel leuk uitzien, en een hele mooie pony trouwens.

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:25

Anora schreef:
Weet je wat ik denk..
Als je met je benen een stuk onder je pony uitkomt, dan staat dat gewoon niet. Maar als je een dikke drol (sorry..) op diezelfde pony zet, die ook 50kg weegt (net als degene die er een end onderuit komen) en niet met haar benen eronderuit komt, dan vind iedereen eht wel gewoon oké, en dan krijgt diegene vast ook reacties van "Leuk!!" omdat ze niks over haar gewicht durven te zeggen (dat zou nogal kwetsent zijn, vooral als iemand een eetstoornis of iets dergelijks heeft)..
Maar goed, bij meisjes die er lol in hebben, en bij een pony die het blijkbaar allemaal goed vind, komt er gezeur.
Jammer is dat..

Helemaal mee eens!

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:02

trek skeelers aan en rol voortaan lekker mee Koe

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:36

Ongelovelijk wat kunnen jullie bokkers toch onzettend zeuren! Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar! Bah!

Het ziet er misschien niet even mooi uit zoals wanneer jij op je bonfire knol zit, maar ik zie geen grijnsje pijn bij dat paardje!

Als ze te zwaar was, had dat dier wel elke vorm van protest aangenomen.

Jullie praten hun nu gewoon een enorm schuld aangevoel aan. Onterrecht. Zodra hun zich er inderdaad ongemakkelijk bij voelen, dan stoppen ze wel. Ook al is het aanzicht minder mooi, ik zie niks geen mishandeling hier!

Zo.. Vork

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:39

kijk als ik op dit paardje ga zitten dan ben ik te zwaar maar deze meiden zijn zo te zien niet te zwaar, het shetje vind het leuk en loopt zo te zien goed

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:41

Saffierie schreef:
Anora schreef:
Weet je wat ik denk..
Jammer is dat..

Helemaal mee eens!

ik ook, een dikke drol zoals ik dus Knipoog vind ik dan maar goed, deze meiden zijn mooi slank en kunne er nog makkelijk op!! wat ik zo raar vind, is als er een grote volwassene op een ijslander zit, dat niemand commentaar geeft, maar een meisje op ene shet dan gelijk een heel topic erover, raar raar maar goed...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:52

Hoe lang hebben jullie Snowy al?
Is het een ruin of een merrie? Een aantal jaar geleden stond er namelijk een wit a-ponietje genaamd Snowy bij ons op stal. Die is destijd verkocht (stond in Hoevelaken) en het was een geweldig dier maar wel een klein kreng onder het zadel Haha!

Over jullie lengte en gewicht zal ik niets zeggen, het is voor één keer en hij/zij lijkt er niet erg onder te lijden.
Ik vind de hoeven er alleen wel slecht uitzien, denk dat die nodig eens bekapt moeten worden.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:54

Leuke pony! Jullie zijn wel te lang maar niet te zwaar.
De hoeven zien er wel slecht uit ja.

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:14

Eerlijk gezegd vindt ik het geen gezicht Bloos Maar jullie hebben wel plezier zo te zien, en het is beter dan dat Snowy zich de hele dag dik staat te eten in de wei, zoals veel schetlanders die ik ken Haha! Knipoog

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:23

ik neem mijn commentaar half terug. als het voor 1keertje is dacht dat jullie er vaker op reden. maar ik zou toch als jullie dan gaan rijden lekker zonder zadel gaan. lijkt mij niet echt lekker rijdne. en ik heb die foto´s nog eens goed doorgekeken. hij moet inderdaad snel bekapt moet worden.

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:41

ik vind het er niet echt leuk uitzien vooral omdat jullie te groot zijn, maar als de pony er maar plezier in heeft en geen pijn heeft, maar zou het wel bij deze keer houden en vind het beetje raar dat je zonder cap over de straat gaat, je zegt zelf dat je er al bent afgevallen...

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:50

de foto's doen het niet meer.. Net nu ik zo nieuwsgierig ben hoeveel te groot jullie wel niet zijn Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:52

Foto's doen het hier ook niet meer? Verward.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:02

amie_x_mij schreef:
de foto's doen het niet meer.. Net nu ik zo nieuwsgierig ben hoeveel te groot jullie wel niet zijn Tong uitsteken

Ik ben inmiddels ook wel erg nieuwgierig geworden.. Lachen

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:35

Weet je misschien is het een goed idee om een centraal topic aan te maken waar mensen verder kunnen zeuren over het rijden op shetlanders zodat niet al die topics verziekt worden Hamer

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:39

Citaat:
Weet je misschien is het een goed idee om een centraal topic aan te maken waar mensen verder kunnen zeuren over het rijden op shetlanders zodat niet al die topics verziekt worden

Mee eens!

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:51

waarom ben ik de enigste die de foto's niet ziet???? :'(

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:55

Foto's doen het niet:S. Nee je ebnt niet de enigste marcia