Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
).
zodat zij straks lekker op snowy kan rijden.
Ik vind het er heel leuk uitzien, en een hele mooie pony trouwens. Anora schreef:Weet je wat ik denk..
Dat mensen je te soms te zwaar gaan vinden omdat het gewoon 'niet staat'.
Als je met je benen een stuk onder je pony uitkomt, dan staat dat gewoon niet. Maar als je een dikke drol (sorry..) op diezelfde pony zet, die ook 50kg weegt (net als degene die er een end onderuit komen) en niet met haar benen eronderuit komt, dan vind iedereen eht wel gewoon oké, en dan krijgt diegene vast ook reacties van "Leuk!!" omdat ze niks over haar gewicht durven te zeggen (dat zou nogal kwetsent zijn, vooral als iemand een eetstoornis of iets dergelijks heeft)..
Maar goed, bij meisjes die er lol in hebben, en bij een pony die het blijkbaar allemaal goed vind, komt er gezeur.
Jammer is dat..
Saffierie schreef:Anora schreef:Weet je wat ik denk..
Dat mensen je te soms te zwaar gaan vinden omdat het gewoon 'niet staat'.
Als je met je benen een stuk onder je pony uitkomt, dan staat dat gewoon niet. Maar als je een dikke drol (sorry..) op diezelfde pony zet, die ook 50kg weegt (net als degene die er een end onderuit komen) en niet met haar benen eronderuit komt, dan vind iedereen eht wel gewoon oké, en dan krijgt diegene vast ook reacties van "Leuk!!" omdat ze niks over haar gewicht durven te zeggen (dat zou nogal kwetsent zijn, vooral als iemand een eetstoornis of iets dergelijks heeft)..
Maar goed, bij meisjes die er lol in hebben, en bij een pony die het blijkbaar allemaal goed vind, komt er gezeur.
Jammer is dat..
Helemaal mee eens!
vind ik dan maar goed, deze meiden zijn mooi slank en kunne er nog makkelijk op!! wat ik zo raar vind, is als er een grote volwassene op een ijslander zit, dat niemand commentaar geeft, maar een meisje op ene shet dan gelijk een heel topic erover, raar raar maar goed... 
Maar jullie hebben wel plezier zo te zien, en het is beter dan dat Snowy zich de hele dag dik staat te eten in de wei, zoals veel schetlanders die ik ken
. amie_x_mij schreef:de foto's doen het niet meer.. Net nu ik zo nieuwsgierig ben hoeveel te groot jullie wel niet zijn

Citaat:Weet je misschien is het een goed idee om een centraal topic aan te maken waar mensen verder kunnen zeuren over het rijden op shetlanders zodat niet al die topics verziekt worden