Mijn lieverdjes@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Re: Mijn lieverdjes@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:15

marloe schreef:
ziet er goed uit hoor Ja. irri hé als ze gaan wegrennen Tong uitsteken haha, dat deed simicje ook altijd Ach gut vervelend als je op wedstrijd moet....

idd en helemaal als je op wedstrijd moet ja Knipoog eerst een half uur erachteraan en dan nog alles doen haha Haha! kom je dan te laat bij een wedstrijd Vingers aflikken

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:17

ChingYi schreef:
marloe schreef:
ziet er goed uit hoor Ja. irri hé als ze gaan wegrennen Tong uitsteken haha, dat deed simicje ook altijd Ach gut vervelend als je op wedstrijd moet....

idd en helemaal als je op wedstrijd moet ja Knipoog eerst een half uur erachteraan en dan nog alles doen haha Haha! kom je dan te laat bij een wedstrijd Vingers aflikken

nee, uiteindelijk niet Lachen gerbert en francis zijn toen achter hem aan gaan rennen om hem moe te maken, en uiteindelijk is hij toch gekomen (tja, je moet iets hé)

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:18

ja klopt haha Haha!

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:20

Die foto met zijn tweeën Lovers Heel schattig allebij Bloos En wat kunnen jullie netjes rijden Ja Oja en wat lijk jij klein op die haflinger Cool

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:25

tumtummie schreef:
Die foto met zijn tweeën Lovers Heel schattig allebij Bloos En wat kunnen jullie netjes rijden Ja Oja en wat lijk jij klein op die haflinger Cool

hahahaha lol, ja dat komt omdat Marcus werkelijk kei dik is....zelf ben ik 1.50, maar als ik op die haf zit lijk ik net 1.20 Haha! Haha! Haha!

ja ze zijn gewoon een en al schattig Vingers aflikken Bloos Haha!

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:31

het zijn leuke foto's alleen jammer dat marcus zo dik is geworden maar het zijn wel leuke foto's en dat van marcus met rennen ik zou blijven rennen dat jullei dasn weg gaan Tong uitsteken Tong uitsteken maarja marcus wil wel bereden worden

groetjes charelle en oja als je der volgende keer heen gaat doe ze een knufel van mij Tong uitsteken

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:33

hmmm ik heb trouwens nog een klein filmpje van de galop:
http://www.zippyvideos.com/14171709269885.html
ging niet echt super, maar hij ging wel in galop en daar gaat het mij om........
geen commentaar graag....hij kan het nog niet
maar als iemand nog tips heeft hoe ik hem de bocht om kan laten gaan, graag dan.....in dat filmpje was het de bedoeling dat hij op de voilte zou blijven, maar hij wilt NOOIT fatsoenlijk afwenden, daardoor is hij id de wei in Wessem al eens tegen het hek op gegaloppeerd Verward Haha!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:34

magiclover schreef:
het zijn leuke foto's alleen jammer dat marcus zo dik is geworden maar het zijn wel leuke foto's en dat van marcus met rennen ik zou blijven rennen dat jullei dasn weg gaan Tong uitsteken Tong uitsteken maarja marcus wil wel bereden worden

groetjes charelle en oja als je der volgende keer heen gaat doe ze een knufel van mij Tong uitsteken

hihi ja we gaan vandaag met Oscar springen en heeeel MISCCHIEN ga ik een poging wagen met Marcus.......en dan zal ik ze wel een knuf van je geven Knipoog
en ehmmm ik zou als ik Marcus was niet de hele tijud wegrennen, want dan blijft ie nog zo dik...hij moet echt nodig beweging hebben, anders valt hij echt niet af hoor haha Haha! Knipoog

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:48

Leuk! Haha!

Jullie hebben zeker wel geluk met zoveel verzorgpony's!
De een 2 en de ander 3, en nog rijden ook!

Het ziet er leuk en goed uit hoor Knipoog

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:50

Tammietjeeh: dankje Pling
uhu Haha! ben er ook heel erg blij mee!!! Vork Vingers aflikken
is eigenlijk bij mij toeval dat die mensen er nog een pony bijkochten Clown
groetjes mij Vingers aflikken

dit is chingyi: Tong uitsteken
Ze waren eerst met zijn 7en maar er zijn der heel veel teruggegaan en er is er 1 verkocht.
En het is zeker wel leuk met zoveel pony's Haha! En het is dan wel weer een voordeel met meer paarden, dan hoef je niet steeds om te wisselen, maar kun je gewoon met zijn tweeen tegelijk rijden Knipoog Haha!
Groetjes Ching

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:04

@patty: oscar ziet er goed uit! Wist je dat ik hem vroeger ook verzorgde toen ik een jaar of 10 was? Ik ging er zelfs mee naar de ponyclub samen met een vriendinnetje van mij.Das nu 11 jaar geleden!! Damn, ik word echt oud...Maar op een foto lijkt het alsof de teugel door de ring van het pessoabit zit. Verder wel leuke foto's en die marcus is ehh...een beetje te dik!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:21

Hee,
Ziet er goed uit! alleen dan meisje op die witte pony misschien de beugels wat hoger? Of ze is gewoon te groot voor de pony. Leuke haf zeg! Ga vanmiddag ook weer op me hafje rijden:D

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 10:31

esziiY schreef:
Hee,
Ziet er goed uit! alleen dan meisje op die witte pony misschien de beugels wat hoger? Of ze is gewoon te groot voor de pony. Leuke haf zeg! Ga vanmiddag ook weer op me hafje rijden:D

hihi dankje.....We gaan ook eens probeer de beugels bij Patty iets korter te maken en dan eens kijken hoe ze zit Knipoog
Ze is opzich niet te groot.
Hihi ja Marcus is lief, maar soms ook erg ondeugend en irritant Knipoog Haha!
Leuk...gaan we eens samen haha Haha! wie is de lompste Clown MARCUS!!! Vingers aflikken hihi maar hij blijft lief Lovers

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 11:20

manonnetjoe schreef:
@patty: oscar ziet er goed uit! Wist je dat ik hem vroeger ook verzorgde toen ik een jaar of 10 was? Ik ging er zelfs mee naar de ponyclub samen met een vriendinnetje van mij.Das nu 11 jaar geleden!! Damn, ik word echt oud...Maar op een foto lijkt het alsof de teugel door de ring van het pessoabit zit. Verder wel leuke foto's en die marcus is ehh...een beetje te dik!

uhm...nu wel Clown ik wist wel dat je hem had verzorgt maar niet van de ponyclub Vingers aflikken haha...leuke tijd gehad Vingers aflikken

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:21

hey,

zit die neusriem bij oskar nou door de rechter bitring heen???op de 9de foto?????

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:27

Ben ik nou gek of zit die neusriem bij die schimmel door het bit heen. je weet toch wel hoe een neusriem dichtmoet. Verder vind ik het zoooo zielig dat die haflinger met een passoa in gereden word. Kun je wel zeggen is te sterk nou dan moet je er zelf niet op gaan zitten. Zet er iemand anders op want ik vind dit echt heel zielig. Nou ben ik natuurlijk een zeikerd maar dat maakt me helemaal niks uit!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:38

ja was ook eens aan het lezen, wist niet dat je die haflinger aan het inrijden was.. Je rijd toch geen pony in met passoa?
En je hebt de neusriem volgens mij er ook doorheen zitten, mag toch hopen dat je ooit hebt geleerd hoe je je paard opzadeld?
Als die haf te sterk is, laat hem dan door iemand inrijden die wel kan rijden..

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:46

ik vind het eenb eetje onzin om hem met passoa in te rijden omdat ie te sterk is en er geen rem op zit. dat moet hij nog leren.. ga dan gewoon longeren met hoofdstel en zadel. of ga erop zitten aan de longeer lijn. zodat je hem kan leren om naar jou te luisteren met een gewoon dubbel gebroken bitje of watertrensje. i.p.v. gelijk zo´n heel scherp bit erin te gooien. dat helpt helemaal niks. daar verpest je hem alleen mee

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:49

amen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:11

Ga hem eens rijden met een zachte trens, losjes in je handen. Zogauw hij te hard gaat hou je hem net zolang in totdat hij weer op jouwn tempo loopt. Dit doe je net zolang totdat je niets meer hoeft te deon. Je gaat het steeds verder uitbouwen door hem harder te laten agan en terugnemen naar arbeidstempo en dan weer de teugel ontspannen laten, blijft hij op jouwn tempo? Goedzo, je hebt hem netjes aan je been + hand
Blijft hij het niet? Inhouden totdat hij weer op jouwn tempo loopt en opnieuw beginnen..
Is een erg geode tip, moest het zelf ook doen bij een jonge pony Knipoog

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:14

Jeetje wat is die haflinger dik... En een beetje jammer dat je nu al met Pessoa bit inrijdt.. Vind de reden dat hij sterk is een beetje onzin om dan met zo'n bit te rijden...

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:14

Ja en ook veel overgangen rijden. Dus stap,draf,stap,halt,draf,stap,draf,galop,draf,stap,draf,halt etc etc

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:30

ben het met noekie en amie eens. een paard kan niet in 1 keer goed rijden. net zoals mensen ook moeten leren hoe ze moeten fietsen. dat moet je stap voor stap leren. en die manier van hun is ook nog eens paard vriendelijk

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:52

ChingYi schreef:
de martingaal zit vlakvij het bit bij de teugels....ik moest hem altijd van die man omlaag rijden omdat hij er anders vaker vandoorgaat, ik heb dus die martingaal wat strakker gedaan omdat hij anders echt helemaal met zijn neus in de lucht loopt en dat is niet de bedoeling, dan heeft ie nog maar 1 ding in zijn kop.....RACEN!!!

en het pessoabit is omdat hij vrij sterk is en vooral in de galop.....hij is me al eens tegen het hek opgelopen in de galop...dan reageert die dus niet op mijn hulpen terwijl die dat in de stap en draf wel doet, dus vandaar en ik wil niet dat hij zich verwond en heb de teugels ook vrij losjes Knipoog Haha!

de slechtste manier is problemen oplossen met een scherper bit..!

Maar als ik zo zie hoe netjes hij loopt denk ik dat je hem zelfs op een dubbelgbroken watertrensje nog kunt houden. Lachen

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:56

*au* arme oskar Scheve mond

Die neusriem hoort voor het bit langs, wat denk je dat er gebeurd als er druk op de teugels komt..? Het velletje komt tussen het bit en de neusriem! juist ja!! pijnlijk!