. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Aqua8horse schreef:Daar ben ik het mee eens. Maar naarmate de oefeninegn vorderen zal je meer verzameling krijgen dus balans....
)
Ja, die is leuk Friemel.
Aqua8horse schreef:Katja, het lijkt inderdaad wat verwarrend. Maar op het moment dat ik begin met rijden, wil ik al die balans. Vandaar onze draagmethode
marloezzke schreef:de meest hier zeggen dat een oefening een middel is om een doel te breiken. maar waarom zijn er dan zoveel combitnaties op wedstrijd waarbij je te weinig ontspanning ziet en ze teveel gefocust zijn op die oefeningen. en ook thuis zich te veel focussen op een oefening goed rijden ipv de basis verbeteren en dus de oefening als middel gebruiken om het doel te bereiken.
Citaat:Tsjaa omdat er nog steeds heel veel mensen zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is en veel punten willen scoren en deze punten dus ook vaak krijgen op wedstrijd.Maar dus helemaal niet eerlijk tegenover hun paard zijn.
QuijoSavan schreef:Heb niet het hele topic gelezen, maar haha volgens mij doelen jullie naar andere antwoorden.
Doel Én middel
Rij maar een Traver op de middenlijn (dus van KXM) met de stelling die hebt als je de lijn begint ---> Dan zit je in buurt van Appuyeren !
Middendraf --> Uitgestrekte draf
Ect ect.
Niet alles is een doel!! Zijn ook voorbereidende dingen!
Eerst op een volte, maar later ook op de rechte zijde...