Dit verwacht je niet...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

Re: Dit verwacht je niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 14:23

Iepke schreef:
cavaletti schreef:
wat een ontzettend leuke fries, en aan zijn prethoofd te zien vind ie het springen ook echt superleuk.

heel erg knap van je dat je je fries zo lekker door het lijf hebt dat hij zo kan springen,

ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij/zij dressuurmatig loopt, lijkt me namelijk ook een genot??????????

Ha geweldig al die leuke reacties! Knipoog k moet eerst maar eens heel veel oefenparcoursen gaan lopen met hem, het is namelijk niet zo'n held Bloos Hij ziet nogal gauw monsters onder hindernissen...Maakt het er niet makkelijker op Knipoog
Met deze fries rijd ik nu L2 en wil als ik mijn punten heb over naar de M1. Het is echt een leuk paard om te rijden, als ie je eenmaal vertrouwt doet ie echt alles voor je en hij zal je nooit zo maar in de steek laten. Veel met dat paard meegemaakt, hij is niet altijd even makkelijk, maar ach, das juist ook wel leuk Knipoog En ja, hij rijdt wel lekker Haha!

Hier nog even een filmpje voor de liefhebbers Knipoog
De Dubbelsprong (90 cm)

(Nog mensen benieuwd naar dressuurfoto's? Tong uitsteken )

jaaaaaaaaaaa ik wil graag dressuurfoto`s zien want was erg benieuwd hoe hij loopt

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 14:35

Haha oke *Gaat hard op zoek naar foto's*
Moet ik ze hier bij zetten?Of ff in een nieuw topic...

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:15

Iepke schreef:
Haha oke *Gaat hard op zoek naar foto's*
Moet ik ze hier bij zetten?Of ff in een nieuw topic...

nou doe maar hier bij, want heb pas sinds een paar weken bokt ontdekt en snap er nog niet zo veel van, ben al blij dat het me elke keer lukt om terug te antwoorden, tjaaa blond he, maar ben echt benieuwd naar dressuurfoto`s, aantal van mijn lesklanten rijden friezen en hebben echt moeite de friezen lekker te laten lopen door het lijf en dragend op het achterbeen in plaats van stuwend, terwijl ik soms ook wel eens op `van die friezen duik en er echt mee kan lezen en schrijven, geweldig gewoon, ik wist niet dat die beesten zo leuk konden lopen, vandaar dat ik het erg knap vind dat het jou wel lukt en erg benieuwd ben naar dressuurfoto`s. dus kom maar op.......

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:19

Leuke foto's!! leuk paardje.. ZIet er goed uit.. hij kan ook leuk sringen Lachen

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 15:40

Bedenk me met dat ik maar weer eens nieuwe foto's van Ft moet gaan maken, heb er niet zoveel...Meer van het springen Knipoog Zijn al wat oudere foto's, hij ziet er nu (vind ik) anders uit, veel gespierder en hij loopt ook beter, maar goed, hebben jullie even een idee.

Foto van alweer een jaar geleden! Bloos Was op wedtrijd, k zat er net op.
Afbeelding

Deze foto is van september vorig jaar ongeveer. Vind het wel een mooie galopfoto, maar toch..Mocht misschien iets meer doorspringen en over de rug..naja Knipoog
Afbeelding

Vorig jaar werd ik gek van die hengstenvlecht, dus let niet op zijn indianenvlechtjes, haha *Oeh..ellebogen en tenen* Tong uitsteken
Afbeelding

Deze foto is ergens in maart gemaakt, op wedstrijd bij mn eigen club. Foto is gemaakt door Fryske! Moet echt rechterop gaan zitten..
Afbeelding

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:15

ziet er goed uit.
en gewoon is een wedstrijd proberen. gaat vast wel lukken Knipoog
maar hij heeft met vrijspringen nog ruimte over bij de 1.10 .
hij heeft een wel mooi technike he.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 16:19

Dank je!Ja, maar als ik echt wedstrijden ga springen, dan wil ik wel dat het echt goed gaat Knipoog Kom je daar met je fries tussen al die springpaarden, volgens mij zit iedereen dan al, ha zie dat!Dat moet springen?En vervolgens gaat t nog fout ook..Nee, we gaan hard oefenen, haha. Hij moet ook nog wat makkelijker worden in het parcours, niet zo bang zijn voor de monsters eronder Clown

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 17:49

wat gaaf zeg!!! en wat een kwijl koppie!!! leuk en vooral mooi friesje! enne vraag die startkaart maar aan hoor...

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 17:54

Wauw , Echt een super mooi fries paardje Ja , Zo tezien vind hij het erg leeuk om te springen Haha!

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:22

ik spring ook met een fries helemaal niks mis mee en hij vind het harstikken leuk :-D en ik ook dus dat komt goed uit (ik spring geen wedstrijden) ik spring met hem nu tussen de 70 en 80 cm maar hij is nog jong dus nog tijd genoeg en heb helaas niet de materialen om hoger te springen.

hele mooie fries btw Lachen

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:27

Ziet er goed uit !
Had ik toch nog niet gezien een fries die hoog springt en het dan nog eens graag doet !
De eerste foto van het vrijspringen vind ik persoonlijk heel mooi !!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:27

hihihihi hij heeft zelfs iets van techniek Haha! Haha! Haha!

Leuk hoor, ik moet zeggen dat je hem goed voor elkaar hebt......... honderd punten!!!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:03

Mooie fries kan goed springen!
leuke foto's

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:06

Mn hersenen waren even van slag!! Clown Clown Clown

Zo'n paard en een hindernis, en dan ook geen sprongetje, maar gewoon echt springen Clown Clown

Echt geweldig!! Moet je gaan springen met wedstrijden, en dan iedereen eruit rijden hahahahahahaa

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:07

Mooie vries en leuke foto's OK dan!

Godie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:15

wat een super fries zegt!!

hij lijkt het inderdaad helemaal geweldig te vinden!!

en bij de 1.10m begint hij ook al echt lekker zijn benen te vouwen!!

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 22:26

QuijoSavan schreef:
Echt geweldig!! Moet je gaan springen met wedstrijden, en dan iedereen eruit rijden hahahahahahaa

Daar doen we het voor he Tong uitsteken

Amber00

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:27

woo mooie foto's zeg Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:54

Machtig om een fries zo te zien springen!
super mooi!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:39

Echt gaaf om een fries te zien springen, maar vindt de dressuurfoto's ook heel mooi. Ik vindt deze fries gewoon heel erg mooi hihi. Nou zou zeggen doorbreek het taboe van de springende fries maar heel gauw, het zou een hele leuke afwisseling zijn op de wedstrijden. Je houdt ons wel op de hoogte he?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:49

Supergaaf! Het lijkt me zoooo gaaf als jij straks even wint van al die mensen op hun spring-WPN'ers!
*Whaaaaa. Ziet dat je in Assen woont. Ik geloof dat ik nu heel veel zin krijg een keer jou & je Fries te meeten. En dan neem ik mijn Fries ook mee. (niet teveel van verwachten hoor Clown) Oeps, nu sla ik wel een beetje door.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 21:17

Bedankt!!! Haha! *Wordt hier weer helemaal trots* En ja, ik hou jullie op de hoogte Knipoog

@Jettie: haha prima hoor Knipoog Naja, k woon in Zeijen, vlakbij Assen. Jij woont in Roden?Waar staat je fries, toevallig op manege Roden?

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:21

Neige fries zeg Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:24

wooo zeg! En ik helemaal trots op mijn [***] springfoto's... zie ik deze! Eh.. ja.. okay Knipoog

Wat een mooie springer zeg! Vork

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:35

Iepke schreef:
@Jettie: haha prima hoor Knipoog Naja, k woon in Zeijen, vlakbij Assen. Jij woont in Roden?Waar staat je fries, toevallig op manege Roden?

Oo Zeijen, ja dat ken ik wel. Ik woon vlakbij Roden, en m'n Friesje staat heerlijk thuis. Maar het is een kwartiertje stappen (4 minuten in de auto) naar de manege. Dus vanzelfsprekend ben ik ook lid van de club daar. Lachen