Reem schreef:@ Valeska: jou ken ik van het gangenpaardenforum, ik ben er alleen niet meer zo actief. Een week geleden is Anna-marie (ook van het forum) bij mij langs gekomen om naar Vic te kijken en me een lesje fino te gevenZe kon het beter dan verwacht, aangezien sinds ze in Amsterdam staat (weet dus niet precies hoe lang, maar wel aan heel wat jaren) ze nooit meer zo is gereden. Draven doet ze dus wel. Maar fino dus ook
Niet zo goed als het paard uit het filmpje, maar wie komt het nog en anders zie ik het de andere paso nog wel doen, di is een stuk jonger. Maar makkelijk is anders, ze gaat vrij snel over in 2 tact en wordt erg heet.
Ik zal op www.gangenpaarden.nl een verslagje van die dag en les zetten. Waarschijnlijk komt ze nog een keer, we hebben namelijk nog een paso fino en 2 verzorgsters die van tölten niks weten en dat gaat Anna-Marie ze "even" lerenDan zal ik mijn digi meenemen!
Hai,
nou dat klinkt leuk zeg!
Alleen even leren tólten is niet zomaar even hoor. Ik heb er zeker een jaar over gedaan voordat ik het gevoel in me had, maar dat komt ook omdat Buena in het begin alleen maar draafde.
Leuk! Ik kijk al uit naar je foto's!!!
Ze kon het beter dan verwacht, aangezien sinds ze in Amsterdam staat (weet dus niet precies hoe lang, maar wel aan heel wat jaren) ze nooit meer zo is gereden. Draven doet ze dus wel. Maar fino dus ook
Niet zo goed als het paard uit het filmpje, maar wie komt het nog en anders zie ik het de andere paso nog wel doen, di is een stuk jonger. Maar makkelijk is anders, ze gaat vrij snel over in 2 tact en wordt erg heet.
Dan zal ik mijn digi meenemen!