Lopen allebei ook zeer mooi, en dat vindt ik ze ook!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

overloopster LuvdaTossa schreef:>;) Die heb ik eens eerder gezien
overloopster
(mag zeker ook op de zwarte lijst??)
Sorry voor deze onbeleefde vraag, maar dat viel me meteen op...
.
, dat ziet er al heel netjes uit. Mag je meteen M(2) met haar starten?
Als je dit nou over Secret had gezegd, had ik je gelijk kunnen geven, maar in het geval van Imago absoluut niet, sorry....
Randy01 schreef:@ Hippique: als je wat beter de foto's bekijkt zie je dat hij niet op de voorhand loopt. Als er 1 paard is dat bergopwaarts loopt is het Imago namelijk welAls je dit nou over Secret had gezegd, had ik je gelijk kunnen geven, maar in het geval van Imago absoluut niet, sorry....
!
. Anoukie schreef:Op foto 2 is juist goed te zien dat hij zijn achterbeen eerst op de grond zet en niet zijn voorbeen.
wel vind ik dat t mooier zou zijn als je hem juist wat meer bergopwaards zou hebben, dan is het plaatje af , maar zo'n foto is wel n moment opname he.. ik weet niet hoe alle andere dingen eruit zien..
dus ik mag daar eigenlijk niet over oordelen.. en ik vind dat sommige mensen dat ook niet moeten doen..
verder vind ik dat t 2 superleuke diertjes zijn hoor
en die laatste foto is idd schattig
.
Jullie zijn een mooie combi samen! En die laatste foto is indd erg leuk geworden!
mobick schreef:Wat een leuke paarden, helemaal mijn types...
Hoe groot zijn ze als ik vragen mag..
). Anoukie schreef:Goh, gelukkig heeft het niet zo lang geduurd![]()
.