Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ineke2 schreef:Snoevie schreef:ik vind niks mis met de neusriem hoor,hooguit dat ie wat hoger kan.
Hij kan niet hoger, dan komt ie over de bitringen heen te zitten, wat niet fijn is voor hem. Hij zit echt prima zo.
Fellor schreef:Ik zie erg veel opgetrokken hakken, het ziet er een beetje uit of ie wat drmamerig is aan de voorkant en wat slecth aan het been.
gijsenkim schreef:*laatste foto*
dit vind ik nou wel een hele, hele mooie foto
Was volgens mij net na het "startsein" van de vrachtwagen en duwde ik hem hier de hoefslag weer op
Dennis schreef:Je stapt ook overal op he, Miljoesjka!
Angel heb je al mogen testen, van het weekeind ook een rondje op Dennis doen?
Ziet er goed uit hoor.
.. eerst dacht ik dat hij nog maar net onder het zadel was, maar toen ik de foto's van ukkiepuk zag niet meer
Levi kan echt mooi lopen!! Charlotte89 schreef:Ik vind de neusriem echt te laag .. Hij moet echt een paar centimeter hoger hoor!
hij zit prima, en zoals ineke zelf al zegt zit hij over de bitringen als ze hem hoger doet en dta is al helemaal niet de bedoeling! diablo_zot schreef:Jij trekt je hiel wel heel erg op !
Leuk beesie !
Ik vind persoonlijk een gecombineerde neusriem beter staan !

). In plaats van bang te zijn en daardoor blokkeren, reed ik nu gewoon door of er niks was en voila hij probeerde niet zoveel meer. Dus binnenkort moet het toch gaan lukken om ook nog meer te ontspannen op hem in de buitenbak
shadow0 schreef:Ukkiepuk, had jij nou ook nog les gekregen?
Barbara_m schreef:Mag ik vragen op welke stal deze foto's zijn gemaakt?
ukkiepuk schreef:xMarleeNx schreef:Probeer je benen wat meer op z'n plek te houden, zodat je benen rond de
buik van je pony zijn en je hakken uitdrukken en probeer wat rechterop te gaan zitten
Die heeft hij juist niet en dat maakt het heel moeilijk om je benen op de juiste plek te houden. Ik heb het zelf ook op Levi, terwijl ik normaal nooit zo mijn hakken optrek. Als ik bijv. op Celvin rijd heb ik toch meer steun met mijn onderbenen op zijn buik maar Levi heeft geen buik en bungelen je benen een beetje los(snapt iemand het nog
)
Ik ben 1.80 met vooral lente in m'n benen, en heb een ijsje van 1.40 waar ik endurance mee rij dus een vrij strak buikje, het is iig zéker geen dik paard (en dat lukt me ook gewoon niet, hem wat dikker krijgen) dus mijn voeten steken eronder uit. Ik krijg soms een halve les te horen dat ik mijn benen aan mijn pony moet houden, maar dat lukt me dus écht niet want er is geen buik om dat been aan te houden.
Als ik mijn benen "rond de pony zijn buik" wil houden dan moet ik helemaal met O-benen gaan zitten en raken ze elkaar bijna aan onder zijn buik, volgens mij.
Zeer frustrerend, want mijn instructeur is zeer eigenwijs.
(een groepsles overigens, niet privé, dus het is niet zo dat we elke week er een hevige discussie over hebben.
hij let er soms ook meer op als anders, of minder, of misschien doe ik het dan volgens hem beter, of...)
Fijn dat het gezellig was.
vonneke schreef:Hoe oud is je paardje eigenlijk?

. super hoor..!!!