ik vind het netjes hoor!!! in mijn eigen bak nog wel

naja van mn pa
voor de mense die er wat tegen hebben : ga eens een sgw rijden/kijken en arletje zit trouwens best netjes boven de sprong en hara pony springt toch alles !
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

cavaletti schreef:???? ze hebben het allemaal over een pony?? ben ik nou gek ofzo, maar volgens mij is het gewoon een paard, en niet eens zo heel klein, nou ja ik weet het niet, kan zijn dat ik zo scheel als boter ben maar je.....
super mooie foto, ennnnne, ik durf het niet zonder zadel, niet met zadel, en niet eens zonder paard, dus echt knap van je

Soraya92 schreef:cavaletti schreef:???? ze hebben het allemaal over een pony?? ben ik nou gek ofzo, maar volgens mij is het gewoon een paard, en niet eens zo heel klein, nou ja ik weet het niet, kan zijn dat ik zo scheel als boter ben maar je.....
super mooie foto, ennnnne, ik durf het niet zonder zadel, niet met zadel, en niet eens zonder paard, dus echt knap van je
haha ..je bent gek
nee het is echt een pony , eentje van 1.53 m . Ze oogt best groot hoor , ze heeft veel front en met springen springt ze altijd best ‘groot’ . Maar als je haar naast een andere pony van 156 zet , zie je het verschil goed!
maar is super lief
axdevil schreef:Zooo knap hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn complimenten!!!!![]()
Op mijn paard kan je nog geen eens zonder zadel draven!!!!!! Vind ie niet zo leuk!
Heb eens bij een wedstrijd in Scherpenzeel gezien dat ze met paarden over levende hindernissen sprongen: Oxer met 2 shetlanders ertussen en daarna gingen ze over auto's heen springen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee ik snap je wel

Soraya92 schreef:axdevil schreef:Zooo knap hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn complimenten!!!!![]()
Op mijn paard kan je nog geen eens zonder zadel draven!!!!!! Vind ie niet zo leuk!
Heb eens bij een wedstrijd in Scherpenzeel gezien dat ze met paarden over levende hindernissen sprongen: Oxer met 2 shetlanders ertussen en daarna gingen ze over auto's heen springen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hihi een auto die leeftnee ik snap je wel
...... uhm maar nee dat is toch iets te hoog gegrepen voor mij

trekt mensen zeker aan ofzo
Soraya92 schreef:wow ... ik heb nog nooit zoveel reacties gehad binnen 1 dagtrekt mensen zeker aan ofzo
met een b he ...pretbek