Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
frieske schreef:ik vind die zwarte echt heeel mooi lopen, helaas vind ik de ruiter niet zo..euhm..sorry
gr esther
Dimple schreef:En ja, vooruit kijken, handen lager, zitten op mijn gat en 20 cm aan mijn benen![]()
Ik weet het, we werken er aan!
Wat vinden jullie van mijn mini kudde?

.. Ik moet zeggen dat ie al erg opgericht loopt knightloekie schreef:die "joemmie" zit erg lekker in zijn vel zo te zien.. die glimt zo hard dat ik er bijna scheel van ben geworden.. Ik moet zeggen dat ie al erg opgericht loopt
Het streven is om haar lekker laag te laten lopen (buikspiertjes aansterken) maar als er iets spannends gebeurd, dan zit ze zo weer bovenin. Dimple schreef:knightloekie schreef:die "joemmie" zit erg lekker in zijn vel zo te zien.. die glimt zo hard dat ik er bijna scheel van ben geworden.. Ik moet zeggen dat ie al erg opgericht loopt
Oh, maar zoals ik al eerder schreef, dat wisselt met de minuutHet streven is om haar lekker laag te laten lopen (buikspiertjes aansterken) maar als er iets spannends gebeurd, dan zit ze zo weer bovenin.
Ik maak me daar niet zo druk om.
zo gaat dat bij mij namelijk ook hoor.. alleen rij ik hem laag om zijn rugspieren beter te gebruiken, mijn paard heeft al een aardige sixpack
knightloekie schreef:Mijn paard vind het op het moment ook makkelijker om hoog te lopen! En hij is ook zwart misschien ligt het wel aan de kleur van het paard![]()
Probleem opgelost! Zeg even wanneer die van jou zakt, dan kan ik dat bij die van mij ook verwachten
Die zie je hieronder dus nu!!!!

Fijn dat je er zo blij mee bent
fabienne schreef::D Fijn dat je er zo blij mee bent![]()
![]()
jacob112 schreef:wauwie... waar heeft ze dat aan te danken? fokt azie veiling ofzo?
zeker als jij mij 3 keer laat winnen