Zo met dat kontje en die lange benen, hou ik wel van 
Maar ziet er goed uit, en die cap ; valt reuze mee. En gelukkig loopt iedereen er mee, dus je loopt echt niet voor banketstaaf
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zo met dat kontje en die lange benen, hou ik wel van 

Uums schreef:Echt GEWELDIG! Gefeliciteerd Kim, dat is dik verdiend! *o/*
Vorig najaar had je trouwens toch ook een keer 165 punten & `n oranje lintje in het M?
Enneh... Mirk is geen typisch karrenpaard (eerder een Akhal Teke, hihi). Onze Prelude en Hercules zijn wel in te zetten tussen de strengen. En ik ben er stinkend trots op dat ze EN menbaar zijn EN graag springen EN hun best doen in de dressuur EN buiten handig te rijden zijn EN evt. geschikt zijn voor western, voltige, eventing etc. Veelzijdigheid is namelijk geen schande, vind ik.
... De rest van mijn punten zijn steeds 156 geweest
Gerbens was gister helemaal trots, dat ik een lesje extra samen met Natascha mocht meerijden...
Maar de manier waarop ze het zeggen vind ik een teken van minachting op Mirk...
loopt super kim! Wauw!
Bonnie_Fan schreef:Die karreknol![]()
loopt super kim! Wauw!
Neem hem mee als je komt.......
(moet je eens opletten hoe de ruiters in Nijmegen dan opkijken
)
!!!
?)
Maar deze gaat toch mooi met vet winst en de eerste prijs naar huis. Degene die die uitlating over Mirk heeft laten valen zal wel een goede bekende van je zijn die vreselijk jalours is.
Voor de Z??? haha, dat zullen we wel nooit halen! Maar af en toe pak ik wel eens oefeningetjes mee als de appuyementen:
... (voor zijn doen dan
)