Tuiger@springwork met barefoot!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tuiger@springwork met barefoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:28

Zeg bind jij eens een beetje in, wil je?
Als je foto's plaatst, kun je ook eens verwachten dat er geen Ooooooh en Aaaaaah-reacties geplaatst worden. Er zitten hier namelijk ook niet-Penny's.
Als TS geen moeite met mijn (eerlijke!!!!!) reactie heeft, en jij wel, dan nodig ik je van harte uit om even mijn PB-box binnen te stappen, dan praten we daar even verder.

Wbt je eerste opmerking: ALS ik al in die situatie zat, zette ik daar misschien wel geen foto's van op internet...

@Marina: het erkennen van een aandachtspunt is al de helft van het werk, dus dat komt wel goed met jullie. Misschien een tipje vwb je handen met het springen; misschien helpt het je als je tijdens het naar voren gaan met je handen de eerste keren even een plukje manen halverwege de hals vastpakt. Dan worden je handen vanzelf op de juiste manier mee naar voren genomen, en ga je het gevoel van een sprong weer herkennen. Als je dat een aantal keren gedaan hebt, kun je dan het manenpakken weer achterwege laten en je handen laten waar ze horen; aan de zijkanten van de hals. Zo heb je zelf weer dat lekkere springgevoel te pakken gekregen, en weet je zeker dat je je pony niet in de mond gestoord hebt en hij het vertrouwen heeft gekregen om je hand naar voren te volgen. Zelf lekker kijken in de richting waar je heen gaat, dus OVER de sprong ipv NAAR de sprong, en dan komt het helemaal goed.

Veel (spring)plezier!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:45

esziiY schreef:
[(Heeft marina om advies gevraagt? Nee, dus hou die opmerkingen toch maar even voor je!
[/quote]

Misschien zou jij de uitleg van HAW nog eens moeten lezen.
Als je hier foto's plaatst kies je er zelf voor om kritiek te krijgen.
Als iemand dan wijs is, doet hij/zij iets met de kritiek om aan zij'/haar houding te werken.
En dan ga je dus niet zeiken op mensen die opbouwende kritiek hebben, maar doe je er je voordeel mee.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:48

Juist Haha!, want echt plezierig vind ik het er niet uit zien Scheve mond

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:45

Lees dan het vehaaltje even! Ze heeft toch 5 jaar niet gesprongen. Maar oke, jullie zin. Ik hou me er maar weer buiten:S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:53

Lijkt me een heel goed plan.
Lees je eigen onderschrift, en Bok lekker verder.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:53

esziiY schreef:
Lees dan het vehaaltje even! Ze heeft toch 5 jaar niet gesprongen. Maar oke, jullie zin. Ik hou me er maar weer buiten:S

Ja?
En?
Dus?

Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:55

Kom op jongens, laten we het topic van TS niet verpesten.
Misschien kan ze iets met de gegeven tips en commentaren, misschien ook niet. Misschien dat een volgende fotosessie het zal vertellen!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:00

Ik had ook geen commentaar op de TS, ik vind juist dat het plezier van de foto's afspat.
Ik word alleen zo moe van het feit dat mensen die geen Ooooh en Aaahhh bij de foto's zetten meteen afgezeken worden. Knipoog

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:03

sorry hoor
maar ik vind het er niet uit zien...
niet beledigend bedoelt hoor maar je duikt , kijkt naar beneden houding is niet goed en je moet je paard wel een beetje helpen want die springfotows springt ie alleen omhoog en niet naar voren dat betekent dat je of te weinig druk hebt of dat je te langzaam gaat.
maar ziet er wel leuk uit voor zo een keer voor de lol

suc6 ermee!!!!!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:29

MissJ schreef:
esziiY schreef:

Ja?
En?
Dus?

Clown

Off-topic: Is jou onderschrift van het liedje van Joss Stone? Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:32

esziiY schreef:
[Off-topic: Is jou onderschrift van het liedje van Joss Stone? Knipoog
[/quote]

Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:38

vind het er ook nogal onhandig uit zien Clown Maar paardlief lijkt het best graag te doen of niet? (zolang ie maar niet te veel moeite moet doen als ik het zo bekijk Haha!)

mooi paard. En je houding weet je zelf al! Lachen

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 23:20

Paard vind het cool om te doen, ik vind het leuk. Mijn houding ga ik heus wel wat aan doen, komt echt wel goed Lachen en voor die ene keer per maand dat we springen Haha!..
Sonja: ik ben op een gegeven moment ook zijn manen vast gaan pakken, allen een pluk vlakbij zijn oren denk ik Haha!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:04

Marina: veel plezier op Vakntie@