Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nicolina schreef:
)
... jah daarom, hij heeft zeker talent en die Kerstjumping zegt me niets. Ik pas er niet op, vond het alleen vrij veel
Hermesdeux schreef:Haha inderdaad... jah daarom, hij heeft zeker talent en die Kerstjumping zegt me niets. Ik pas er niet op, vond het alleen vrij veel
dat word kuisen... missblue schreef:Die beroemde dierenarts is ook mijn dierenarts
JoeyBabe schreef:oh jeetje die bandages !!!dat word kuisen...
Miss_Blimm schreef:Zie geen foto's helaas! Ben wel benieuwd hoe die dure pony eruit ziet
yulan schreef:Acilon schreef:hoi!
leuk paardje, hij komt me bekend voor!!
komt hij toevallig niet uit oedelem want daar is een meisje die net overgegaan is nr paarden en ze had een Winnetou als pony, superspringetje...
heb ik het over diezelfde pony?
Ik denk van niet,
hij is momenteel (staat te koop voor 15.000€, iemand geïnteresseerd) van een jongen.
Maar hij is wel een tijdje onder het zadel geweest van de beroemde dierenarts Dhr.Corty z'n dochter.
Mss...
lilykashmir schreef:Wow...
Dat is zeker een hele leuke pony!
Veel suc6!
*Stiekem jaloers*..
Het begin van het einde. Ik weet, ben nu sarcastisch!! Maar hoe je die pony presenteerd hier op bokt, zou ik niet zoveel bla hebbenCitaat:Jach, mijn nek begint plots te zwellen

}>