Foto's Z1 wedstrijd Diepenheim

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anders_Amigo

Re: Foto's Z1 wedstrijd Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 09:42

Dat ziet er heel mooi uit Haha!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 10:56

ladyenpippi schreef:
Carolijn het ging idd wel snel in de Z1 maar ik heb heus niet ieder weekend 2 wedstrijden gereden hoor maar ik ga meestal naar de zelfde concoursen waar jullie ook heen gaan. En meestal haal ik mijn punten waar jullie ook rijden Haha!.

je hebt in de z1 volgensmij al meer wedstrijden gereden als mij!
in maart heb ik ook maar 1 wedstrijd gereden. en dat was nog indoor. dus..tja dan gaat dat niet zo snel....
bij mij ging het vandaag wel goed..ze was tenminste rustig:D

hoeveel punten had jij vandaag?

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:09

Misschien kunnen je beugelriemen 1 gaatje langer dat staat wat chiquer denk ik. Verder lijkt sluit ik me aan bij de rest van de reacties.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 18:14

Ik had mijn beugels al een gat langer gedaan maar als ik hem 2 gaten langer doe dan kan ik helemaal niet meer doorzitten en met mijn pony kan ik al moeilijk uitzitten met de middendraf en anders trek ik mijn hak te veel op

En Carolijn wat maakt het eigenlijk uit hoeveel wedstrijden dat je rijdt er zijn er wel veel meer die ieder weekend rijden en wat maakt het ook uit als je nu thuis traint of op wedstrijd en thuis train ik haar ook nog harder! Maar er zijn al zo veel mensen die daar over zeuren bij mij! Laat mij maar gewoon rijden. En misschien kan jij wel niet zo veel wedstrijden rijden omdat misschien je vader/moeder met de camping zit.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 18:19

Oh was nog wat vergeten te vertellen over vandaag! Mijn eerste proef ging niet zo goed de bak was echt heel slecht moest in een een plas water een keertwending doen nou dat wil niet echt als je pony bang is voor plassen Haha!. maar verder ging de draf gedeelte wel goed en ik had daar 212 punten en de jury had mij ook nog de verkeerde proef laten rijden dus ik moest 2 keer de zelfde proef rijden en dat is nu ook de moeilijkste proef van de 3. maar de 2de proef ging al wat beter en ik zag daarna dat Mevr Dijke erzat ik had nog nooit van haar een wp gekregen en nu viel me het nog mee met de punten ik had van haar 220. maar ik was zelf best tevreden.
Maar Carolijn jij had toch niet zulke hoge punten zag ik. Of heb ik dat verkeerd??

meagabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:23

wat een suuper mooi paardje
vooral die witte benen echt prachtig!
ziet er ook netjes uit Haha!

Palermo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:39

Hej! Wat grappig ik zag ineens jou topic hier staan Lachen
Goed dat je 212 en 220 in de Z2 had!!! Wat was een winstpunt bij die proef???
Leuke foto's trouwens Knipoog Maar ik vind hem in het echt beter lopen, foto's zijn soms btje op verkeerde momenten gemaakt. Maar wel leuk Haha!
Zie je vast nog wel een x op concours Knipoog

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:45

wat een leuk paardje Party!!

succes in de Z2!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:57

ladyenpippi schreef:
En Carolijn wat maakt het eigenlijk uit hoeveel wedstrijden dat je rijdt er zijn er wel veel meer die ieder weekend rijden en wat maakt het ook uit als je nu thuis traint of op wedstrijd en thuis train ik haar ook nog harder! Maar er zijn al zo veel mensen die daar over zeuren bij mij! Laat mij maar gewoon rijden. En misschien kan jij wel niet zo veel wedstrijden rijden omdat misschien je vader/moeder met de camping zit.

t ligt dr niet eens aan dat mijn vader en moeder niet mee kunnen...t is gewoon dat ik mijn pony niet over de kop wil rijden. altijd maar wedstrijd...altijd maar hard trainen...dat paard wil ook wel eens wat anders! vandaar dat ik in maart niet zo veel wedstrijden heb gereden en ik gewoon 2 weken alleen maar bosritten heb gemaakt. en daar is ze behoorlijk van opgeknapt! altijd maar concoursen rijden krijg je een TE mak paard van. dr moet wel wat vuur in blijven zitten..natuurlijk moet dit niet te erg zijn. ik hou dr wel van om veel concoursen te rijden. maar ook even een periode waar ik heel weinig concoursen rijd. en qua rijden. ik train marinda ook elke dag. een uur lang. en soms wel eens langer! ze krijgt alleen vrij de dag na concour. en de rest van de dagen moet ze aan de bak als ik concour heb! heb ik geen concour dan ga ik terug naar basis. lekker laag rijden....en trouwens..k ben dr maar blij van dat de anderen nu nog even beter rijden dan mij! kan ik de kampioenschappen nog z1 doen. want z2 doet femke beljon mee.....en daarvan winnnen? dat doen de meesten niet snel!!
ik had trouwens wel goed gereden! k had dan wel geen winspunt..maar dat had niemand in de Z! k had 177 en 157. voor mij liep ze heel fijn...en de middendraf...ze begint steeds meer te showen! opzich werd ze in de 2e proef wel iets onrustiger...maar haar 'maatje' stond aan de andere kant van het inrijveld..dus was ze wat druk. maar voor mij was dit een heel goed concour!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 19:24

Rosan heethaar had in de ring 9 181 punten. En naar Lemele gaan we ook niet weer heen het is daar elk jaar hetzelfde altijd maar die modder bende dat komt omdat de paarden dan een week eerder daar hebben gereden. maar wat jij met je wedstrijden doet dat moet je zelf weten en wat ik doe ook!! mijn pony die word er niet slechter van en dat ze te mak worden dat word die van mij toch nooit maar ja ieder paard/pony reageert overal anders op

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:31

Bij hoeveel punten heb je een winstpunt bij de Z-2 ponies?

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:32

ziet er echt héél mooi uit!!
veel succes in de Z2

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 19:36

bij de proeven die ik gereden heb was 228 een wp.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:41

kheb een typ fout gemaakt..kwam ik net achter..
157 moet 175 worden..

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 20:10

Maar Carolijn hoelang zit jij al in de Z1 dan?? Volgens mij ook al wel lang ofnie?

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:14

mooie foto's!!
mooi paardje! loopt netjes!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:21

Mooi foto's, ziet er goed uit.. Leuk paard heb je! Haha!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 21:37

Dank je wel voor de leuke reacties maar het is een pony hoor Haha!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:15

hoelang ik in de z rijd??
november 2004..
maar toch blijf ik dr bij..dat ik weinig concoursen rij!of ja..weinig? minder dan jouw!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 00:42

Carolijn nu weet ik wel dat ik meer concoursen rij dan jou hoor!! Goh wat maakt dat nou uit??

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:09

dat je meer kans hebt op winspunten en prijzen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:18

euhhh. wat is dat voor gebekvecht hier?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:18

@ TS, houd je lekker aan je eigen schema hoor, daar hoef je je echt niet voor te verdedigen. Ieder zo zijn eigen ding.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:41

Ik heb niet alles gelezen dus ik hoop dat ik niet in herhaling val. Naar mijn mening houd je hem veel te veel vast op de binnenhand. Daarnaast houd je die binnenhand ook nog eens op plaatsen waar deze niet thuis hoort!! Verder lijkt het alsof jouw paardje een verkeerde afbuiging heeft. Ik zou hem bij het losrijden iets ronder instellen, maar dat is mijn visie.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 15:55

Met losrijden heb ik haar altijd rond en laag daarna pak ik haar steeds meer op. en dat met mijn hand ik zet hem niet vast maar ik heb hem ook niet op de goede plek ik ben daar ook heel druk mee bezig om dat te veranderen

en Patos ik wil me ook bij me eigen schema houden maar als zij daar nu elke keer over valt kan ik er niks aan doen. iedereen moet toch zelf weten wat ze doen toch??