Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ladyenpippi schreef:Carolijn het ging idd wel snel in de Z1 maar ik heb heus niet ieder weekend 2 wedstrijden gereden hoor maar ik ga meestal naar de zelfde concoursen waar jullie ook heen gaan. En meestal haal ik mijn punten waar jullie ook rijden.
. maar verder ging de draf gedeelte wel goed en ik had daar 212 punten en de jury had mij ook nog de verkeerde proef laten rijden dus ik moest 2 keer de zelfde proef rijden en dat is nu ook de moeilijkste proef van de 3. maar de 2de proef ging al wat beter en ik zag daarna dat Mevr Dijke erzat ik had nog nooit van haar een wp gekregen en nu viel me het nog mee met de punten ik had van haar 220. maar ik was zelf best tevreden.

Maar ik vind hem in het echt beter lopen, foto's zijn soms btje op verkeerde momenten gemaakt. Maar wel leuk
ladyenpippi schreef:En Carolijn wat maakt het eigenlijk uit hoeveel wedstrijden dat je rijdt er zijn er wel veel meer die ieder weekend rijden en wat maakt het ook uit als je nu thuis traint of op wedstrijd en thuis train ik haar ook nog harder! Maar er zijn al zo veel mensen die daar over zeuren bij mij! Laat mij maar gewoon rijden. En misschien kan jij wel niet zo veel wedstrijden rijden omdat misschien je vader/moeder met de camping zit.