paardenshow@markt@Boxtel (ijslanders)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

Re: paardenshow@markt@Boxtel (ijslanders)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 18:49

maartju schreef:
hee leuke foto's ! en is die witte niet Ás? geloof het wel Haha! *ben een ás fan* Clown en ik zie nanco lekkerkerker ook voorbij tolten op zn leuke fylkir (das die ene waarvan je die kleur zo gaaf vond Tong uitsteken ). Echt leuk hoor!

ja dat zei ik ja, dat dat As was. gaaf is ie he!!!

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:33

El_vis schreef:
maartju schreef:
hee leuke foto's ! en is die witte niet Ás? geloof het wel Haha! *ben een ás fan* Clown en ik zie nanco lekkerkerker ook voorbij tolten op zn leuke fylkir (das die ene waarvan je die kleur zo gaaf vond Tong uitsteken ). Echt leuk hoor!

hm.. ik zie het nergens staan hoor.. maar zal wel aan mij liggen Knipoog maakt ook niet uit verder Tong uitsteken

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:39

haha leuk is het toch. Ik heb ook ooit zo'n bierproefje gedaan. Niet zo officieel hoor maar wel vet leuk

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 12:41

Citaat:

hm.. ik zie het nergens staan hoor.. maar zal wel aan mij liggen Knipoog maakt ook niet uit verder Tong uitsteken
[/quote]

oh oeps. dan ben ik vergeten het erbij te zettem Clown
[/quote]

i_horselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:16

maartju schreef:

ja!!!!!!!!!!!!! dat is pappie van Kvikka(1 van mijn verzorgpony's)

i_horselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:29

Femke_L schreef:
Leuke foto's elvy!

Heey ivy
Leuke papa van je verzorg paardje! jammer dat de foto's in je andere topic het niet meer doen! had graag je verzorgpaardjes opde foto's willen zien... Lachen

Ass is super lief, kei gaaf en mooi Kwijl
ik heb een paar nieuwe foto's gemaakt dus binnenkort zijn er weer een paar foto's Haha!

i_horselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:19

loveramona schreef:
aaah wat een lieve paardjes Haha! mooie foto's

ik heb zelf ook een keer op vakantie allemaal ritten gemaakt op ijslanders (wel 5 uur lang) en dat tolt zit zo lekker maar die andere (weet niet hoe die gang heet) die zit echt verschrikkelijk Tong uitsteken

de telgang (die gang waar jij de naam niet van wist) zit alleen verschrikkelijk als je langzaam gaat maar als je snel gaat zit het echt relexd sirineus