meloveshein schreef:Tja ik weet niet op een of andere manier als jullie een topci plaatsen vind ik het er niet leuk uitzien.
Ik vind het zo onverstandig allemaal wat jullie doen.
Door een groot gat laten galoperen enzo.
Tja jammer
Hier ben ik het nou helemaal mee eens.. Ik weet het niet, maar de manier van omgaan met dat shetje vind ik niet echt verstandig.. Ook vraag ik me af of dat touwhoofdstel/halster wel zo verstandig is, kan elk moment in zijn ogen komen! Ook vind ik jullie allebei echt te groot om met hem zo hoog te gaan springen. Ten eerste ziet het er net uit alsof jullie met je voeten die er giga onder uit steken zo de "hindernisbalk" mee kunnen nemen. Ook is hij best klein en aangezien jullie zovaak spring fotos plaatsen vraag ik me af of dat wel zo goed is voor zijn ruggetje. Maargoed kan ook aan mij liggen, maar door al die andere topics kan ik niet meer gaan zeggen dat dit er nou leuk uitziet

maar mogli is ook een kruising denk ik of het is gewoon een soort van sportshet ofzo (maar ik heb het m allemaal moeten leren dat springen
misshcien handig om met springen je beugels iets korter te doen??
Maar de ruiter gaat niet altijd goed mee enzo
). Dan wil ie ook nog wel eens een bokje naar degene die hem longeert geven. 
ik denk dat ik niet wil weten HOE je 'm hebt geleerd om over die balkjes te springen