Magic en Nike@work.+ nieuwe digi(super veel foto's en film)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mysterius

Re: Magic en Nike@work.+ nieuwe digi(super veel foto's en fi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:48

ziet er super leuk uit en ik geloof jullie wel hoor Knipoog En jullie rijden aardig goed hoor maar dat van die beugels klopt wel vooral bij Magiclover......maar bij pattypaard zie ik het eigenlijk nergens op nee of ben ik nu scheel Clown En dat ze af en toe kreupel dat kan toch....en waarom zou het niet zo zijn dat ze de filpjes pas als laatste heeft gemaakt? Verward sorry ik vind jullie erg wazig. Maar idd de filmpjes zien er beter uit dan op foto's.
En op de foto's kan toch ook dat het (misschien) een momentopname is? Haha!
vind Nike erg leuk, Magic heeft zo veel behang, vind ik niet zo leuk, sorry, Nike is echt een scheetje Clown Haha! Haha! die ene Mariska is ook wel leuk..zo apart, die kleur. Haha!

rojos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:26

Charel zo heet je toch je moet er wel om denken dat je je voeten niet te ver in de beugels doet ook al is het een makkelijke pony als ie er vandoor schiet blijf je misschien in de beugels hangen! Sigaar je hoeft er natuurlijk niks mee te deon! Bloos

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:36

MarJoo_ schreef:
ChingYi schreef:
ja ehmm ze wisten van tevoren ook nietr dat ie zo zou gaan lopen hoor......sorry maar dit is erg stom voor hun......zij kunnen er ook niks aan doen...als ze het eerder hadden geweten waren niet gaan rijden hoor.....ken ze lang genoeg en idd alles staat door elkaar...die filmpjes waren pas op het laatst gemaakt dus...............................Toen Nike niet goed liep heeft ze alleen maar gestapt en toen gestopt.....en zowiezo Nike zelf vind het hartstikke leuk.....maar zij zorgt goed voor die pony's......wat zou ze dab moeten doen....maar niks doen ook als nike wel goedloopt Koe
dus als je er egt voor wil zorgen doe je er wel wat mee Knipoog
en marjoo_ dan geloof je dat tog niet >;) >;) .....is tog waar dus Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Doei!

nee ik geloof het idd niet.
En trouwens..je vraagt zelf om commentaar op foto's en filmpjes. Dan kan je dus ook verwachten dat we commentaar geven op het kreupel lopen van Nike. Dus je hoeft me niet zo aan te vallen met je; is tog waar dus Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Doei!

Volgende keer effe kijken wat je plaats dan of zeggen dat je er geen reacties op wil... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Doei!

ehmm ik val je niet aan...en IK heb niks gevraagd van commentaar.......ik reageer alleen...ik zeg alleen dat het niet waar is wat jij zegt en als jij het niet gelooft.........wij proberen jou alleen maar uit te leggen dat het wel waar is...maarja dat jij het niet gelooft is niet mijn probleem....en we kijken altijd wat we plaatsen.......anders zouden we wel alles erop zetten...dus...

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 08:38

magiclover schreef:
ik heb inderdaad vaak mijn voeten te ver in de beugel maar dat komt omdat het zadel niet goed is want anders kan ik gewoon niet bij de buik van hem.
groetjes charelle(eigenaar van magic)

hmm ik zal je eerst wat laten zien..
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

het zadel ligt naar mijn weten toch redelijk, alleen zou de achterkant mischien iets meer omhoog moeten,en dat je niet bij de buik kan ja..
sorry maar dat vind ik een beetje onzin zoals op de foto's te zien is pas jij perfect op die pony,
ik denk als je je beugels een gaatje langer zou doen je bekken wat zou kantelen en je handen rechtop zou houden(pianohandjes)en iets betere contact met de mond,
dat je houding al een stuk beter zou zijn!
ik val je niet aan hoor het zijn maar tips

greets Valeria

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:53

Mysterius schreef:
ziet er super leuk uit en ik geloof jullie wel hoor Knipoog En jullie rijden aardig goed hoor maar dat van die beugels klopt wel vooral bij Magiclover......maar bij pattypaard zie ik het eigenlijk nergens op nee of ben ik nu scheel Clown En dat ze af en toe kreupel dat kan toch....en waarom zou het niet zo zijn dat ze de filpjes pas als laatste heeft gemaakt? Verward sorry ik vind jullie erg wazig. Maar idd de filmpjes zien er beter uit dan op foto's.
En op de foto's kan toch ook dat het (misschien) een momentopname is? Haha!
vind Nike erg leuk, Magic heeft zo veel behang, vind ik niet zo leuk, sorry, Nike is echt een scheetje Clown Haha! Haha! die ene Mariska is ook wel leuk..zo apart, die kleur. Haha!

Hoezo vriendjespolitiek!!!
Dit is je eerste bericht, toevallig toch niet van pattypaard afkomstig heh Clown
Lijkt er wel op want je loopt constant die magic af te kraken en hier in dit bericht weer... valt nie op!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 11:39

ChingYi schreef:
ehmm ik val je niet aan...en IK heb niks gevraagd van commentaar.......ik reageer alleen...ik zeg alleen dat het niet waar is wat jij zegt en als jij het niet gelooft.........wij proberen jou alleen maar uit te leggen dat het wel waar is...maarja dat jij het niet gelooft is niet mijn probleem....en we kijken altijd wat we plaatsen.......anders zouden we wel alles erop zetten...dus...

Ja.. nou dan moet je ook kennen verwachten dat we reactie geven op het kreupel lopen van Nike..

Maja ga vooral zo door, ik kom hier niet meer, k vind het alleen maar zielig dat jullie het filmpje er toch op zetten..

Lips are sealed bah

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 12:37

Citaat:
Hoezo vriendjespolitiek!!!
Dit is je eerste bericht, toevallig toch niet van pattypaard afkomstig heh
Lijkt er wel op want je loopt constant die magic af te kraken en hier in dit bericht weer... valt nie op!

Dit is ching-yi ook, ze heeft een schaduwaccount aangemaakt. En ze heeft mij net een pb gestuurd waarin ze me de les gaat geven naat aanleiding van dit topic: Rare hengst, wie weet raad? Ching-yi, je bent echt een penny zeg, sjezus dacht je nou echt dat jouw berichtje "volwassen'' overkomt? Je doet je voor als een moeder...Ziek...

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 14:29

MarJoo_: ik heb het er ook op gezet om commentaar te krijgen. en daarmee doe ik ook iets en anders zou ik het niet vragen.
ik had er wel bij moeten zetten dat ik daar geen commentaar op hoefde..dat is dan mijn fout Bloos Bloos Bloos sry

Valeria: dat ze dat zecht van het zadel is omdat het zadel eigenlijk niet goed past maar haar moeder wil geen nieuwe kopen. (is wat ik begrepen heb)
je moet met drijven je been meer naar achter leggen anders kan je niet drijven...ik kom dan teminste niet aan de buik van magic als ik op hem zit.
gisteren hebben we er nog over gepraat en charel zei dat ze daardoor ook haar voeten zover is de beugels heeft.
maar dat heeft ze bij nike ook en ook als je je benen wat meer naar achteren hebt kan je je beugels goed aanhebben vind ik.

Rowie_lover: dit bericht is niet van mij Knipoog

maargoed. ik ga wat met de tips doen en ik hoop charelle ook.(maar dat weet ik niet)

dus ik zou nu dan liever tips hebben van het rijden en a.u.b. niet meer over het kreupel lopen dat filmpje. Knipoog

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:28

@magiclover: het is dikke Koe oliebol dat je je benen meer naar achteren moet leggen als je zadel niet goed past, je drijft niet met je hak, je drijft met je kuit, en op de foto's te zien, kun je je beugels nog zat langer doen, en dan kun je er met je kuit nog bij!

@pattypaard en cnhingyi: het paard loopt niet rad, ook al heb je dan toevallig net vandaag geplant om foto's en filmpjes te maken, dan nog stap je van je paard en zeg je: volgende keer beter!
Het welzijn van je paard gaat voor foto's en filmpje smaken hoor! Boos!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:45

inderdaad, niet gaan rijden als je weet dat ie niet goed loopt.

ik vind het een mooie pony, lekker stevig gebouwd. hij lijkt sterk op een welsh cob. Vingers aflikken
jammer dat ie nog zo in zn haar zit, goed poetsen Lachen

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:54

Ik bemoei me er niet mee van wat met nike gebeurt ja of nee ik weet alleen dat toen nike kreupel was dat de DA had gezegt dat ze er wel op mochten stappen op therapeutische basis dat is wat ik toen zelf heb gehoord en dan wel niet van hun. ZE hadden misschien wat eerder kunnen gaan stoppen maar ja dat is niet aan ons om dat te bepalen want we waren er allemaal niet bij dus hoe het gelopen is weten wij niet. Maar ja genoeg daarover gelult. Charelle dat je een gaatje langer kan dat zou je zelf misschien eens kunnen uitproberen er zijn genoeg mensen die veel liever kort zitten maar ja probeer je benen lang te maken en alleen maar kuitdruk te geven in principe moet hij daar op kunnen reageren en anders een keer een zweepje meenemen en iedere keer een klein tikkje geven wanneer je druk geeft na 1 keer snapt ie het wel. En ja ik kan alleen zeggen lessen en nog eens lessen en je heel goed laten begeleiden. En van dat zadel van Junior (magic) Tong uitsteken daar kun je misschien een bontje onderleggen er zijn nu zulke leuke te koop en anders kun je het zadel in overleg met je moedere inruilen voor een ander dat wel past voor dezelfde prijsklassen.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:56

....dat van die beugels langer maken van Charelle, heeft ze al eens geprobeert, maar schoot daarbij in de galop veel uit de beugels....en toen heeft ze die van Vera(lesgeefter) weer korter moeten maken, toen bij de ponyclub, en dat zat dus toch weer beter.....owja en we hebben al vaak gezegd dat ze dat toen nog niet wisten dat Nike niet goed liep...nogmaals: de filmpjes zijn pas op het laatst gemaakt en toen kwamen ze er pas achter dat ze niet goed liep Knipoog

manonnetjoe: Boos! Boos! hoor wie het zegt tttw.....

idd Patty heeft Nike het eerste gedeekte heeeel goed verzorgt...ze liep zowat elke dag met haar totdat ze al een stuk beter was en toen is ze erop geklommen....als Nike de verzorging van haar niet had gekregen......wat was er dan wel niet mee gebeurt

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 02:52

door_ schreef:
@magiclover: het is dikke Koe oliebol dat je je benen meer naar achteren moet leggen als je zadel niet goed past, je drijft niet met je hak, je drijft met je kuit, en op de foto's te zien, kun je je beugels nog zat langer doen, en dan kun je er met je kuit nog bij!

@pattypaard en cnhingyi: het paard loopt niet rad, ook al heb je dan toevallig net vandaag geplant om foto's en filmpjes te maken, dan nog stap je van je paard en zeg je: volgende keer beter!
Het welzijn van je paard gaat voor foto's en filmpje smaken hoor! Boos!

_/-o_ Amen _/-o_