Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

QuijoSavan schreef:Erg leuke combi!!
Het enigste wat ik op te merken heb je bovenlichaam. Ga iets meer achterover zitten en dat maakt het plaatje helemaal compleet! (en je tenen, maar daar is al genoeg over gezegt)

*
maar goed: smaken verschillen en dat is maar goed ook. ik vind het bruine op zoek echt prachtig staan.
Lenn schreef:ziet er echt super netjes uit!!![]()
![]()
Proficiat met je punten en prijs!
Van welk merk is dat hoofdstel als ik vragen mag?
En is die pad off-white? Die heb ik ook en dat lijkt altijd net wit op de foto vind ik
nameless schreef:gelukkig maar als iedereen nu met bruin ging rijden, moest ik weer iets anders bedanken hahahah
en mijn witte rijbroek kan ook nog maar net dicht, dus waarschijnlijk dat er dan voor mij voor de rest ook nog creme spullen komen
ja misschien wel beetje verwend.. maar goed als ik dalijk toch een nieuwe broek moet hebben
!! maarja dat wilde ik even kwijt.. als mijn nieuwe zadel en hoofdstel binnen zijn laat ik dit zeker even zien of bokt.. want ik weet zekerr dat ik er heel trots op ga zijn! nou heel veel succes en plezier nog met je mooie paardje! nameless schreef:jij ook veel plezier met je nieuwe spullen dan...
bruin is heel verslavend en een hele dure hobby hahahah
dat doe ik nu trouwens ook hoor, ik heb ook een geweldig paardje (ook 5 jaar) 
LiSSy schreef:Lenn schreef:ziet er echt super netjes uit!!![]()
![]()
Proficiat met je punten en prijs!
Van welk merk is dat hoofdstel als ik vragen mag?
En is die pad off-white? Die heb ik ook en dat lijkt altijd net wit op de foto vind ik
hoofdstel is van imperial riding, maar wordt niet meer gemaakt en is dus niet meer te bestellen. was een of andere speciale uitgave dit model.
pad is idd de off-white