Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ben super beniwued man !! Flower schreef:Bijoe schreef:en hoe deden ze t van hippisch centrum barendrecht?
Ik vond die lui van HCB erg aso....nog niet eens de mensen die meereden, maar de supporters... Die hadden meer ook voor het bier dan voor de wedstrijd als je begrijp wat ik bedoel...
Flower schreef:Ik heb hier ook foto's gezet van de wedstrijd...
Citaat:ja ,ik begrijp gelijk wie je allemaal bedoeld(klein lelijk aanwezig mannetje)
Flower schreef:Citaat:ja ,ik begrijp gelijk wie je allemaal bedoeld(klein lelijk aanwezig mannetje)
Ja en er was ook nog een meisje.. nou ja dat leek meer op een jongetje..die de boel aardig vergalde...Sprongen omgooien enzo..heel raar allemaal.
Flower schreef:Manege Mandy's Hoeve....
Trouwens ik vond die meiden van manege Middenhof echt tuttebellen....we hadden constant woorden met hun in de losrijbak...die ik overigens ook erg klein vond..
bent ik weerr
maar bij 1 foto (van bionda) staat FOX maar dat is karel op max johh dommertt
haha geef nie hor bion,, foutje.. ken gebeure 

die was iets vergeten vastmaken denk ik.
................ jaa dat is natuurlijk die van HCB

Bijoe schreef:en hoe deden ze t van hippisch centrum barendrecht?
Flower schreef:Bijoe schreef:en hoe deden ze t van hippisch centrum barendrecht?
Ik vond die lui van HCB erg aso....nog niet eens de mensen die meereden, maar de supporters... Die hadden meer ook voor het bier dan voor de wedstrijd als je begrijp wat ik bedoel...
kenny4ever schreef:ik heb trouwens ook nog foto's van de winnende equipe................ jaa dat is natuurlijk die van HCB
![]()