Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Commentaar geef je zelf al; heb ik weinig aan toe te voegen! Nog heel veel plezier
Maar eerst nog de selecties outdoor rijden, misschien M2 starten en dan zien we wel verder. Ik h eb er geen haast mee iig.
,
.
sophie_kurk schreef:hij loopt niet echt op de voorhand, meneer pride heeft een hele hoge kont. (daardoor lijkt ook het zadel nogal naar voren geschoven, denk ik) Als je bij de standfoto´s kijkt in haar andere topic zie je dat. Ze zal met een pony die op de voorhand loopt, geen 174&169 in de M1 rijden, en dat was op 2 verschillende wedtsrijden, dus het lag niet aan de jury
Als je wist hoe Pride eerst liep, dat was pas op de voorhand. Tegenwoordig heeft ie toch echt veel beter zn achterhand eronder. Misschien komt het op deze foto's er niet goed uit vooral door het terrein ook, maar tis toch echt zo.
Pride heeft inderdaad een hoge kont, sophie en ik hadden het eergisteren nog uitvoerig bekeken! 
Zomer 2003 
ik herken de auto
)
Nadinetjuhh schreef:he had je die ook als jury, dat is een texelse ahahik herken de auto
Volgens mij was dat een B ring.
Hoop dat ik volgende week wel gewoon weer winstpunt heb.

Hij is zelfs de eerste keer MET hekjes bijna uit de ring gesprongen.