Apash @ wedstrijd Kloosterzande

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mloui

Re: Apash @ wedstrijd Kloosterzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 15:49

noekiejj schreef:
Ja ziet er leuk uit. Geen commentaar op het springen hoor. En als je geen springles hebt laat dan iemand die 'verstand' heeft van de zit van de ruiter met het springen. Is erg handig mss leer je jezelf anders een verkeerde houding aan en dat krijg je er moeilijk uit!

ik snap je verhaal niet helemaal. bedoel je dat ik iemand anders op hem moet laten springen? of bedoel je dat ik springles moet nemen? Als je het eerste bedoelt, dat doe ik liever niet, want hij is erg eenkennig en bij andere mensen erg onzeker. Als je het 2e bedoelt, ik zou graag willen, maar er zijn hier niet echt mensen waar ik spring les van wil hebben. Mijn moeder geeft me zo af en toe aanwijzingen over mijn houding en tot nu toe gaat het redelijk op deze manier. Als ik een geschikte persoon tegen kom om springles van te nemen zal ik dat ook zeker doen, maar die heb ik nu nog niet leren kennen helaas Verdrietig

bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:07

hey milou,

ik zag dat jolanda je ook een berichtje stuurde,
ken jij mij nog uit Den-Helder....
Lisanne, die altijd op bento reed?
?????????
wel kicken hor die fotos, leuk beestje, is die van jou?
gaaaaaaaaaaf hor..

ej nog heel veel succes, hor.. lisanne

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:48

wooow Kwijl wat een mooierd zeggg jeetje Lachen ziet er echt heel mooi uit Lachen

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 18:57

bento schreef:
hey milou,

ik zag dat jolanda je ook een berichtje stuurde,
ken jij mij nog uit Den-Helder....
Lisanne, die altijd op bento reed?
?????????
wel kicken hor die fotos, leuk beestje, is die van jou?
gaaaaaaaaaaf hor..

ej nog heel veel succes, hor.. lisanne

uhm... ik ken jou niet hoor! Ik ben ook nog nooit in Den Helder geweest..dus ik denk eigenlijk dat je de verkeerde voor je hebt! En als ik je wel zou moeten kennen, het spijt me echt, maar dr gaat geen belletje rinkelen! Bloos

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:30

Mloui schreef:
noekiejj schreef:
Ja ziet er leuk uit. Geen commentaar op het springen hoor. En als je geen springles hebt laat dan iemand die 'verstand' heeft van de zit van de ruiter met het springen. Is erg handig mss leer je jezelf anders een verkeerde houding aan en dat krijg je er moeilijk uit!

ik snap je verhaal niet helemaal. bedoel je dat ik iemand anders op hem moet laten springen? of bedoel je dat ik springles moet nemen? Als je het eerste bedoelt, dat doe ik liever niet, want hij is erg eenkennig en bij andere mensen erg onzeker. Als je het 2e bedoelt, ik zou graag willen, maar er zijn hier niet echt mensen waar ik spring les van wil hebben. Mijn moeder geeft me zo af en toe aanwijzingen over mijn houding en tot nu toe gaat het redelijk op deze manier. Als ik een geschikte persoon tegen kom om springles van te nemen zal ik dat ook zeker doen, maar die heb ik nu nog niet leren kennen helaas Verdrietig

Wat ik bedoel is dus wat jij zegt. Ik bedoel dat er iemand naar jemoet kijken als je springt dat die kan zeggen als je iets fout doet dat is handig dan leer je jezelf geen verkeerde dingen aan!

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 19:31

@noekiejj: haha ja daar ben ik het inderdaad mee eens! Mn moeder kijkt meestal wel als ik aan het springen ben, dus die let er wel op dat ik er niet als een idioot op ga zitten, maar echt springles kan je het niet noemen...