ninke @ work..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Re: ninke @ work..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:38

die fries is goddelijk *kwijl*

mooi hoor!

vind spijkerbroek ook wel prima zitten Haha!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 22:27

SJAKIETJUH schreef:
hallo....
ik vind het een super mooie fries!!! egt n plaatje!
ik vind alleen dat hij over het algemeen wat ik op de foto's kan zien ( niet veel dus omdat het maar kleine moment opnames zijn :s) dat hij iets meer lengte mag hebben in zn hals, iets meer zn neus eruit, ik weet dat het niet makkelijk is bij dit type paard maar als je hem nu op Z1 niveau rijdt moet het toch wel lukken... het kan natuurlijk ook zijn dat ie het normaal wel doet, dan heb ik nix gezegt Haha!
en bij de 5e foto vind ik het een beetje raar met je teugels, je trens teugel hangt super los en je stangteugel niet...( ff foutje)??
ik vind het zeker weten een plaatje van een paard.... een erg mooi dier je zal best heel wat bekijks hebben op wedstrijden

Yep.. is inderdaad moment opname. Ik heb net ff 10 minuten gereden, dus ging niet zoals et hoort. Klopt dat ik op de 5e foto de stangteugel strakker heb dan de trensteugel, doch hangen beide teugels los, maar idd. puntje om op te letten!
Ook klopt et dat hij op de foto's iets meer lengte mag, doch ninke heeft een super nek en ook lengte in de hals, niet zoals de 'meeste' friezen een redelijk korte nek. Echter hij wordt rond getraind, omdat hij zijn front nogal eens tegen je gebruikt, met name als ie iets eng vindt! Ik train hem rond en later wat hoger ingesteld en dan weer voorwaarts neerwaarts.. veel verschil, omdat hij daar moet lopen waar ik dat wil en niet waar hij dat wil (klinkt cru.. maar hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoel)!

Hier kun je een beetje ninke's nek zien!
Afbeelding

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 22:29

Flower schreef:
Wat een prachtig beest !!!!
Ben benieuwd naar wedstrijdfoto's Ja

Ja, had ik eindelijk weer es wedstrijd, wordt et afgelast!! Boos!
Volgend weekend, gaat hopelijk wél door! Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:54

ik vind het een stijlvol paard.... mooi hoor Cool

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 09:18

Pellie schreef:
ik vind het een stijlvol paard.... mooi hoor Cool

Danku.. danku!! Haha! Haha!

Oja.. nog heel ff over die teugels (zit me niet helemaal lekker Haha! ), vind het een heel klein beetje muggeziften, aangezien op de andere foto's de teugels wel goed zitten!
En daarnaast zijn we aan et trainen, hebben nog genoeg te leren, krijgen les en heet ik geen anky Knipoog )!

Pellie, was niet naar jou bedoeld hè, maar ff algemeen! Tong uitsteken

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:33

Jnien schreef:
Hier kun je een
beetje
ninke's nek zien!
[foto]

ahum, een beetje Clown , een beetje veel zul je bedoelen Kwijl