Als 1 iemand iets aan te merken heeft, gaat de rest maar gewoon mee. De mensen die wel normaal hun eigen mening kunnen geven; Bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als 1 iemand iets aan te merken heeft, gaat de rest maar gewoon mee.
LoViNg_LaDy schreef:poeh
er begint er 1![]()
hup heel bokt gaat weer Zei-ken![]()
Dit meisje rijd gewoon voor twee weken een paardje bij,![]()
Oke het ziet er niet goed uit en jullie kunnen het zeilig vinden,
maar dat is het zeker niet!!! *o/*
Ze is ook te groot maar zeker niet te zwaar,
laat der lekker 2 weekjes op dit paardje rijden !!![]()
veel plezier hoor meid het zijn leuke foto's![]()
![]()
groetjes,,,![]()
P.S. sorry hoor maar de tips van koop een sperriem koop een singel ze rijd dit beestje 2 weken zou je daarvoor dit allemaal gaan kopen uhh nee dus

Bonita heeft er nog steeds veel plezier in. 'k Heb vandaag zelfs gesprongen, en ze vond het helemaal te gek!Horses4_Ever schreef:@ Sooff : BedanktBonita heeft er nog steeds veel plezier in. 'k Heb vandaag zelfs gesprongen, en ze vond het helemaal te gek!
En ik zie idd zelf ook wel in dat ik te groot ben, maar ik ben niet te zwaar.
Aan Bokt verder : Je kan zeiken wat je wilt, maar als ik dingen mag doen en ik en Bo vinden het leuk, zal ik het zeker niet laten!
DevilHorse schreef:Horses4_Ever schreef:@ Sooff : BedanktBonita heeft er nog steeds veel plezier in. 'k Heb vandaag zelfs gesprongen, en ze vond het helemaal te gek!
En ik zie idd zelf ook wel in dat ik te groot ben, maar ik ben niet te zwaar.
Aan Bokt verder : Je kan zeiken wat je wilt, maar als ik dingen mag doen en ik en Bo vinden het leuk, zal ik het zeker niet laten!
maar ik rij niet op een welsh a maar op een welsh van 1.45 en ik ben zelf 1.60 en kom net op haar buik! zo bedoel ik dat ik al kijk hoe ik het zelf doe
en tege de mensen die denken dat ze alles beter weten er stond boven bij haar bericht staat dat ze GEEN comentaar wil over dat ze te groot is okoy ik vind haar ook iets te groot maar de pony kan het hebben het zijn geen mietjes *heb ik alteid geleert* welshjes kunnen gewoon veel hebben meschien niet even veel als shetjes maar wel een hoop!

) je rijdt hem leuk, en waarom helemaal goed en alles zitten, terwijl je toch meer voor recreatie en leukigheid doet dan wedstrijd achtig 

..
En leuke foto;s hoor, dat is vlakbij hoek ergens in de buurt toch?? Ergens in de polder i.i.g ?
ilovepebbles schreef:ARME PONY!!! zal ik egt niet doen op een kleine pony rijden.! En je zadel zit ook te ver naar voren!! dit is me eigen mening duss!! Wat de andere vinden is hun probleem maar ik vind dit egt waardeloos!!!![]()

dat slaat nergens op maar oke. en als het zadel steeds naar voren schuift koop je toch een nieuwe singel als die dan toch te groot is, hij kan nu nog een schofwond oplopen door het steeds schuiven van het zadel!