Mijn shetlandhengstje heeft het in de herfst ook gehad, maar belange niet zo erg (ik was er wel erg snel bij). Het is inderdaad wel iets rottig en je graakt er moeilijk van af. Gelukkig groeien paardenharen wel erg snel
Veel succes er nog mee en ben benieuwd naar nieuwe foto's binnenkort!!!
gr. marijke
starlight
Geplaatst: 02-02-02 13:43
ik ben even een tijdje niet meer op bok geweest dus het kan dat ik iets gemist heb. maar dit heeft de nieuwe pony van nathalie toch ook? of niet? het ziet er wel eng uit! veel beterschap met de pony.
Ireen_
Geplaatst: 02-02-02 14:49
Evita heeft zoiets ook gehad, vorige winter op haar buik.. dat kwam doordat de bak met rijden toen nog vrij slecht was en er spatte dan wel eens wat water op tegen haar buik.. haar benen kon ik nog wel afspoelen maar haar buik niet daar vond ik het veel te koud voor.. ik kon het wel zoveel mogelijk afdrogen maar ze zat toen best wel dik in d'r vacht. Het was gelukkig niet zo erg hoor!! lang niet, je voelde alleen wat korstjes zitten af en toe. toen we haar gingen scheren zag je het wel eenb beetje zitten maar toen was het ook snel weer weg. Nu is de bak gelukkig veel beter dus hebben we hier helemaal geen last meer van
van de zomer heeft ze ook op haar rug een beetje van die korstjes gehad door de regen (slecht weer was het!) maar dat was weer weg zodra ze op stal stond.
Lonneke ik weet heel zeker dat het weer 100 % goed gaat komen met Nina! ik ben blij dat ze weer terug is bij jou.