Zou dat zadel maar eens omruilen voor een springzadel als je rug 100% beter is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paljassofie schreef:oooh Q is toch ook zoooo'n schatje.
die losseteugelspringfoto's zijn echt wel heel leuk, hij heeft er echt wel plezier in he.
zodra hij hout ziet loopt hij al meteen veel enthousiaster en als ie er dan ook nog overheen mag is ie weer helemaal gelukkig 
Kliko schreef:Wat ziet hij er braaf, tevreden en goed uit zeg! Erg leuke foto's!
hij is ook in alles wat hij doet zoooo veranderd sinds steffi hem heeft behandeld, hij is idd tevreden en straalt ook weer echt iets uit! op stal en in de wei staat ie er relaxed en tevreden bij, en met rijden heeft hij ook zn uitstraling en zn werklust weer helemaal terug! Flower schreef:Ziet er goed uit Renske!!!
Echt fijn om hem weer zo vrolijk bezig te zien
Alleen jammer van je rug... hoe ga je dat straks doen met die 2jarige of laat je haar mak maken ?
) maar als ze eenmaal netjes ingereden is dan is die kans toch iets kleiner dan wanneer ik alles zelf doe en wil ook graag dat ze in 1x goed ingereden wordt en dan is het toch beter om daar een goede stal voor te zoeken die dat doet 
Lydiia schreef:Wauw, wat is het beeld van jullie verbeterd! Je ziet dat jullie veel lol hebben, ik vind zijn uitstraling ook anders!
Cute schreef:Q ziet er echt super uit.
Staakt hij nu eigenlijk helemaal niet meer, nu hij geen pijn meer heeft?
ik rij hem nu ook met zoveel meer plezier en het gaat gewoon super, alles gaat bijna vanzelf, iig hoef ik niet meer te vechten om hem met 4 benen op de grond en in zn vooruit te houden
van een staker is ie in een werkwillig paard veranderd!
al ging dat laatste al wel wat langer steeds beter, maar in de bak is het rijden pas echt leuk geworden sinds hij dus behandeld is Jaike schreef:Super Renske!!
Kan me je verhalen van toen nog goed herrinneren, wat leefde bokt toch met je mee, wat een klöteverhaal en kijk nu toch eens!!
Van harte meid, nogmaals ja, heel veel plezier samen en hopelijk kan en mag je binnenkort weer starten want het zou toch zonde zijn van zo'n mooie combi??!!
ja bokt leefde idd echt super met me mee, echt heel fijn was dat!!
Nimmedor schreef:ontzettend stoer ding!!
Zou dat zadel maar eens omruilen voor een springzadel als je rug 100% beter is
was alleen niet echt van plan om te gaan springen maarja de fotograaf wilde graag wat meer aktie zien
vervolgens was ie te lui om meer balkjes te pakken en om de staanders neer te zetten maargoed 
LPtjuh schreef:wat heeft je paard voor afstamming?
hij lijkt een beetje op mijn paard ( wat niks wil zeggen natuurlijk)
Renske20 schreef:
en als ie er dan ook nog overheen mag is ie weer helemaal gelukkig
Sorry 

wat is zijn vader??!
Hoe doe je dat?Of heb je een speciaal zadel? 
zolang ik daar op let zit ik wel redelijk, ben nu ook met oefeningen bezig waardoor ik steeds beter op mn houding let en daardoor worden mn spieren ook weer sterker waardoor ik alles weer beter kan