heeft dat heel veel tijd gekost het aan te leren ?
niet dat ik het wil hoor.. heb het niet nodig met zo'n kleine pony, puur uit nieuwsgierigheid : P
mooi schimmeltje trouwens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maroush schreef:Ziet er weer geweldig uit !! Heb je het allemaal alleen maar met Parelli gedaan, of ook nog met andere methodes / eigen ideeen oid ? *Hiervan krijg ik weer extra harde spaarneigeningen*
. Maar wel alles volgens de Parelli-principes dus.
Jij blijft me verbazen ! Wat jij toch allemaal kan met je paard !
.
Is dit trouwens Horse Manship ofzoiets?
Vind ik echt te gek!! 
Als ik een jong paardje had zou ik hem ook wel dit soort dingen willen leren, maar hoe ouder ze worden, hoe lastiger het gaat.. 
Op afstand bestuurbaar..
Echt lief
... wil ik ook hahahaa..
Ben stiekem een beetje jaloers

Rockylover schreef:Leuk zeg! Mooi paardje hoor Als ik een jong paardje had zou ik hem ook wel dit soort dingen willen leren, maar hoe ouder ze worden, hoe lastiger het gaat..
PartTwo schreef:Ik vind het echt leuk dat je dan allemaal kan met je paardje en hij is ook mooi, ik ga zo ff op die site kijken.
Als je paard 8 is neemt hij het dan ook nog goed op?
) mijn paard is nu 18, ben twee jaar geleden begonnen. Het maakt echt heel weinig uit, al moet je dan natuurlijk wel meer oude gewoontes afleren.
wel een vriendelijke manier om op je paard te stappen! rijd je ook gewon dressuur met hem of doe je alleen aan perelli?
hahaha