Foto's Kootwijk Olivi & Jazz

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Foto's Kootwijk Olivi & Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:52

Jazzz vind ik echt geweldig, lekker fors paardje! Pling Kwijl

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 23:01

Ik vind het wel onwijs knap van Kirsten dat ze al zo snel van die fantastische resultaten behaalt met Jazz.
De manier waarop zij rijdt, hoger ingesteld, beetje Duits, is niet echt mijn manier, maar Jazz is nu spectaculairder dan bij Tineke. Ben alleen wel benieuwd hoelang die het nog blijft doen... En dat is niet negatief bedoeld tegenover Kirtsen, maar Jazz is en blijft een aparte. Moeilijk beest hoor die Jazz... en zn nakomelingen ook.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 23:16

ik vind jazz net sierlijker dan olivi. Vind bruin tuig wel mooi bij 'donkerbruine' paarden. Maar bij een vos als Jazz stat et niet en combi: bruin hoofdstel/zwart zadel kan al helemaal niet vind ik

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 23:40

jaaa daar hebben we de papa en de opa van mijn paardje!! Ik vind olivi veel mooier als jazz Haha! echt een pracht paard. Gelukkig lijkt mijn paard erg op zijn vader Haha!

ankavdtolber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 23:43

wow wat een paardjes nou jah paardjes... paarden echt top Haha!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 15:13

Ik vind Olivi ook wel mooier dan Jazz. Ik hou niet zo van die voskleur. Z'n afstammelingen zullen dan niet altijd even makkelijk zijn, ze hebben vaak wel die extra kwaliteit. OK dan! Ik ga 10 juni trouwens met Tivoli op bezoek bij z'n papa. Heb ik onwijs veel zin in! Ik ga vast m'n ogen uitkijken.... Wow! Haha!

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:16

Ik vind Jazz echt helemaal geweldig!! Op deze foto's komt ie alleen niet zo voordelig uit, zoals Jaike zegt ziet het er wel wat gespannen uit hier (vor zover ik er iets over mag zeggen... Haha! ).

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:26

Zilly schreef:
Wauw, ik vind Olivi een erg mooie hengst. Ik vind het hoofdstel van Jazz wel mooi, maar ik vind het niet staan bij zijn kleur. Enne heeft ze nou een zwart zadel bij Jazz Bloos

Ja ze heeft idd een zwart zadel dat zach ik ook al bij de hengstenshow bij de dalhoeve.

Ik vind Olivi erg gaaf Haha!