Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsewisper schreef:tis net een adalusier laatste foto
moes schreef:kan het niet echt goed zien maar volgens mij werk jij je handen nogal naar je toe en vast zet waardoor je paard een erg kramp achtige nek hoofd houding heeft.
verder leuk paardje en je zit er verder netjes op hoor!
maja als dr ook fries inzit heb je natuurlijk al snel dat ze de rug wegdrukken... en kop omhoog. maja t kom ammel vanzelf
ik zag ook bij je topic van de manen eraf..... ik vond de lange manen mooi staan, maar dit staat echt veel beter, netter en verzorgder.! SJAKIETJUH schreef:ik vind het super netjes uitzien hoor! voor een paardje wat 10 weken onder het zadel is... mooi dier! owja wel proberen hem gelijk op lengte voorwaards neerwaards te rijden dat viel mij op op de foto dat ie n beetje opgekrobt liep. en dat hoeft natuurlijk nog lang niet eers maars lekker door de rugmaja als dr ook fries inzit heb je natuurlijk al snel dat ze de rug wegdrukken... en kop omhoog. maja t kom ammel vanzelf
ik zag ook bij je topic van de manen eraf..... ik vond de lange manen mooi staan, maar dit staat echt veel beter, netter en verzorgder.!
Ze heeft een heel aparte kleur en het hoofd vind ik heel sprekend!