Dat ziet er echt super ontspannen uit!
Top dat je het op deze manier doet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casjuh schreef:Toydoll schreef:Dat ziet er goed uit!
van wie had je de 'les'?
Zo wil ik ook mn 3 jarige beleren, maar ik kan geen mensen vinden die mij daar 'les' in kunnen geven en begeleiden!
Ik heb les van Bianca Koevoets, die heeft ook bij Emiel Voest de opleiding gedaan (http://
http://www.thenaturalhorse.nl/[/url] Maar volgens mij geeft zij alleen les in Amsterdam en omstreken, Almere lijkt me net iets te ver weg voor der. Op http://www.emielvoest.nl staan instructeurs die jou zouden kunnen helpen met je paard. Het is echt zo leuk! Ondanks dat ik al 10 jaar paard rij heb ik in dit ene jaartje verschrikkelijk veel bijgeleerd over de "Do's" en de "Don'ts" Ook leer je veel over het gedrag en de taal van het paard (erg belangrijk)
jimmy schreef:nou casjuh ziet er goed uit hoor,ik zal vast morgen van frits het hele verhaal in geur en kleur te horen krijgen,ik ben benieuwd heel veel succes en plezier nog met veyton,maar dat gaat wel lukken denk ik zo.
Niki schreef:Nou van mij weet je het natuurlijk al, maar super gaaf dat hij zo nuchter blijft om alles.
Heb je al ee datum voor wanneer je er weer op gaat?
Dan kom ik zeker met de camera
En je dekje, ja die is zoals ik ook al eerder zei super gaaf
(offtopic aan cas: nu maakt Lynn het echt erg, je hoort er snel over
Toydoll schreef:Ja het lijkt mij fantastisch, maar opzich is Almere wel te doen hoor, alleen mn paardje staat nog verder weg (zeewolde) dus dat wordt dat wel weer wat ver. Maar ik zal is kijken op de site!! thanx iig!!!
* ik zie net dat er ook een in apeldoorn zit, maar dat is opzich net zover van de stal als amsterdam... hmm bel ze wel alletwee *
crazy_roxy schreef:freestyle ,deed het zelf ook ,hele goede basis ,vind ik.. ook al rij ik al 8jaar...
ik kreeg les van Sonja Braafhart ,ook iemand die is opgeleid door emiel voest.. in arnhem uiteraart.. Ze geeft door heel het land cursussen enzo.. Heel leuk om te zien ,ze doet het bij mij op stal met der eigen appaloosa ,ik zag al meteen aan de foto's dat het freestyle was
maar ik vind het echt de beste manier om een band met je paard te krijgen en zo dus zadelmak te maken
Echt super foto's
gr. roxy
Von schreef:Ziet er goed uit![]()
Moest erg lachen om de laatste foto's met het opstapblok. Dat blok heeft mijn man gemaakt en hebben we achter gelaten op stal toen wij ergens anders heen gingen (als het goed is staat dat er ook op).
Ben blij dat er iemand plezier van heeft![]()
en succes natuurlijk verder met je paard!
abcde schreef:hoi .
het ziet er leuk it maar ik blijf me vraag tekens houden.
ik maak paarden op een andere manier zadelmak ! en NEE nietr met een zweep alleen wel iets sneller achter elkaar en daarna ook weer de wei op. maar je moet wel zorgen dat je gewoon de basis er in hebt gereden dus stap draf en galop los alleeen door de bak.
maar dat is mijn mening maar verder veel succes