Leuk paardje had je bij...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dacht moet toch ff gaan kijken he.
) echt weer heel netjes uit zeg! jullie gaan echt super goed,en wat ziet tinkerbell er lekker uit 
Zo een ding langs de bak is ook erg eng he .. heb ik ook vaak met mijn pony

VSTlottaah schreef:Mooi paardje!!! maar waarom doe je er eigenlijk een slof op?toen je terug ging ofzo...ben k benieuwd naar...want miss is he wel gewoon om dr beter bij ej te kunnen houden, maar dat weet ik natuurlijk ook niet...

stalleke schreef:VSTlottaah schreef:
Mooi paardje!!! maar waarom doe je er eigenlijk een slof op?toen je terug ging ofzo...ben k benieuwd naar...want miss is he wel gewoon om dr beter bij ej te kunnen houden, maar dat weet ik natuurlijk ook niet...
Nou ik ben door de bossen naar de wedstrijd gereden dat is maar 30min. Maar ze is nog maar 1x alleen met mij t bos ingeweest, en op de heenweg wou ze het terrein niet af en begon te steigeren en sterk maken en eruit willen naaien, toen heb ik er maar een slof omgehangen dan hield ik haar hoofd er tenminste bij en kon ze zich niet sterk maken om weg te racen, ze heeft nog wel een paar keer geprobeerd maar heb haar er nu doorheen gereden. Toen heb ik t op de terugweg ook maar gedaan maar terugweg was ze erg braaf
Verder rijd ik nooit met slof, alleen met het bos en zeker omdat ze niet verkeersmak is

:D:D 
Ik was blij dat ik hem af kon zette 
:D 

stalleke schreef:Het was hier zelfs 30 graden

hhahah ALWEER!)