Vind het alleen niet zo kleuren met paard.. Maar volgens mij zit dat wel lekker! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind het alleen niet zo kleuren met paard.. Maar volgens mij zit dat wel lekker! knolliepower schreef:zielig hoor als je niet kunt rijden dat je de hulpteugels en pessoabitten er maar bij gaat halen

knolliepower schreef:zielig hoor als je niet kunt rijden dat je de hulpteugels en pessoabitten er maar bij gaat halen
Hoe oud is je paard? 
knolliepower schreef:zielig hoor als je niet kunt rijden dat je de hulpteugels en pessoabitten er maar bij gaat halen
Yvonniej schreef:
en dit is het paard van de antihulpmiddelen organisatie..
verder zwijg ik erover..
meloveshein schreef:Wow die 1e foto is echt een joekel!!
Wel erg leuke foto`s en leuk kleurtje heeft jou paard 1e foto lijkt het net een haflinger kwa kleur

Yvonniej schreef:knolliepower schreef:zielig hoor als je niet kunt rijden dat je de hulpteugels en pessoabitten er maar bij gaat halen
en dit is het paard van de antihulpmiddelen organisatie..
verder zwijg ik erover..
een jong paard tot ontspanning te brengen. ik ben niet tegen hulpteugels hoor
Maar een pessoa bit & dubbele teugels etc, dan heb je zelf toch niet meer door wat je in een paard zijn mond aanricht? naar mijn mening is voor elk probleem een oplossing en is daar lang niet altijd een hulpteugel bij nodig. ik zou dus echt nooit met een pessoa bit gaan rijden! sommige pony's/paarden zie ik wel eens door het parcour vliegen en dan begrijp ik echt wel waarom ze er zo'n bit in gooien. maar om met dresuur een pessoa bit in te gooien vind ik gewoon niet kunnen! met een normaal bit berijk je echt het zelfde hoor, het voelt alleen veel bruter omdat je er meer kracht achter moet zitten, met een pessoa bit merk je dat niet, maar het effect is het zelfde en dan zou ik dus echt voor een andere oplossing gaan zoeken.