Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

goldflower schreef:Misschien voelde ze zich wel belabberd
Maar JUDITHH het valt me wel op dat je iedereen die op een paard zit af loop te ze*ken,,rijd jezelf zo goed of is t jaloezie!!!!

fliny schreef:Hallo,
k kan xsuusx erg goed.Ik ben al jaren vriendinnen met haar,het is ook heel vreemd dat ze bij xsuusx dus protesteerd.NO WAY!Ik kan haar pony al sinds ze haat heeft gekocht,ik zie goede vooruitgangen met haar en haar pony.Mensen die haar niet kennen,praat toch normaal.Ben benieuwd hoe jullie dan eigelijk met paarden omgaan.
Fliny

sorry hoor
fliny schreef:dat regelen jullie maar onderling uit.Ik kan haar al wat jaren en ik kan me haar pony als de dag van vandaag nog herinderen.

napie schreef:Ik vind de tweede ruiter vreselijk zitten. De eerste ruiter ziet er dan paardvriendelijker uit. Dit is niet een paard nagevelijk rijden maar aan de teugel trekken en zijn kop in in handen dragen. Die benen gaan ook alle kanten op. Wat doet ze in Deurne? Achter de kassa werken (er staat niet bij dat ze de hippische opleiding doet toch)
en xsuusx het is allemaal wel heel toevallig, maargoed
dat moet je zelf maar uitzoeken, het is in ieder geval een leuk paardje!