Verandering van Selina.(Velen foto's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WilmaE

Re: Verandering van Selina.(Velen foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:00

Vreemd dat ze bij jou protesteert............of toch niet?

zie mijn onderschrift

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:55

pas je op dat je deze pony niet gaat verzieken ? zodat het ook aan de pony licht en niet aan jouzelf.

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 22:50

hm dan is ze al 3,5 jaar verziekt hoor. pas op bel alvast de dierenbeschermen samen met fsoudan prima toch? Knipoog
Wij wachten alvast met smart af.

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 22:51

ps.Als je me pony's verleden niet kent.Plaats dan geen onzin.Zoals fsoudan doet.Die heeft haar nl nooit mee gemaakt vroeger toen ze net aankwam.Tis jammer dat de boer waar ik stond zelfmoord heb gepleegd anders had ze het zelf na kunnen gaan.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 23:21

Het is wel een vooruitgang maar hij loopt opzich nog niet goed,
toch wat te laag ingesteld en op de voorhand.
Inderdaad, voor een ruiter van Deurne rijd ze niet bijster goed Bloos
Maar wel een hele leuke pony, en vind het plaatje met jou niet misstaan hoor Haha!

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 23:29

het gaat nu ook al veel beter met mij en haar.Lessen helpt goed.ze zakt al stukken maar oke er moet nog veel gebeuren maar begin is er al..we hebben nu ook 3dagen per week les.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 23:48

heeft de tweede dame deurne afgemaakt??? op de meeste foto's is haar hoofd eraf gehaald, maar op de foto's waar haar hoofd wel op staat zou ik ze echt niet ouder schatten dan 15, 16 jaar!!
en buiten dat ze zit er belabberd op!

verder leuke pony..

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 00:22

Misschien voelde ze zich wel belabberd Lachen
Maar JUDITHH het valt me wel op dat je iedereen die op een paard zit af loop te ze*ken,,rijd jezelf zo goed of is t jaloezie!!!!

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 00:27

hm tuurlijk 15 hoor..pff laat het der maar niet horen..hm hopen dat je zelf dan zo goed rijd..of nee beter zz2 he..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 08:02

wat een gave pony zeg,en misschien kan iemand je tips geven om te leren je pony meer ontspannen te rijden.
en het tweede meisje is al helemaal klaar met deurne?ik vind het knap dat ze je pony al zo kan laten lopen als ze bij jou zo opstandig is,maar ik vind de houding van haar handen echt beroerd.(te ver uit elkaar)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:05

goldflower schreef:
Misschien voelde ze zich wel belabberd Lachen
Maar JUDITHH het valt me wel op dat je iedereen die op een paard zit af loop te ze*ken,,rijd jezelf zo goed of is t jaloezie!!!!

Het feit wil....dat ik de andere topics van de TS ook al gevolgd heb en deze dame omkomt in de leugens dus waarom niet gaan zeggen dat iemand deurne heeft gedaan die het uiterlijk heeft van iemand van 15 á 16 jaar...en ik weet niet hoe je erbij komt dat ik ..iedereen...die op een paard zit afze*k, in het andere topic van xsuusx heb ik idd wat gezegt over haar staleigenaresse en nu in dit topic...problemen mee??
Ik geloof dat als je foto's neerzet die er niet al te florisant uitzien, je commentaar kunt verwachten...en wil je dit niet, dan moet je geen foto's neerzetten.

en ik jaloers....nee niet echt, en ja ik rijd beter Haha!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 10:33

Dat bedoel ik, hoezo geloofwaardig, driekwart van Nederland kan nu naar Deurne geloof ik. Ik dacht dat je toch wel een beetje knap moest rijden om in Deurne aangenomen te worden? Of kom je daar ook binnen als je een hoop geld hebt?
Vindt dit meisje geen beginneling, maar om nou te zeggen wowww wat een prachtig beeld, nee ook niet. Het paard loopt veel te laag, haar handen heeft ze te ver uit elkaar en ook haar voetenwerk is niet echt netjes te noemen.

En zie ik daar nu onze gevaarlijke trappende Bobby in het weiland, met achter hem kleine kindjes, pas je wel op want volgens jou is dat een hele gevaarlijke pony.
wat ik dus voor geen meter geloof

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 10:57

Mag ik vragen waarom je eerst dan geen lessen had?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:04

Ik word er een beetje triest van als ik dat zo zie. Begin eerst maar eens met de pony ontspannen vanuit de achterhand te rijden. Dat afbuigen komt later wel Boos!

Maar goed, ik heb ook je eerdere topics gevolgd en geloof niet alles meer wat je zegt, sorry.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:15

Mooi paardje heb je hoor xsuusx Haha!
Leuke fotos Lachen

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:41

Ik vind de tweede ruiter vreselijk zitten. De eerste ruiter ziet er dan paardvriendelijker uit. Dit is niet een paard nagevelijk rijden maar aan de teugel trekken en zijn kop in in handen dragen. Die benen gaan ook alle kanten op. Wat doet ze in Deurne? Achter de kassa werken (er staat niet bij dat ze de hippische opleiding doet toch)

Bijoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 12:33

hoi XsuusX
is t niet iets om je in te schrijven bij het riagg ofzo? ik heb zo een beetje rond gezocht op bokt wat jij zoal allemaal schrijft(en je moeder..hihi) ....ik heb t idee dat je heel erg met jezelf in de knoop zit en ik vind ook echt dat je hulp moet zoeken en niet bij je ouders ,want die zijn volgens mij net als jou...niet helemaal in orde dus!!

ik heb medelijde met je shettje ik weet niet wat er van m terecht is gekomen, maar ik hoop dat tie niet meer in jou bezit is..

oja en dat nummer bij die opel astra(waar je blijkbaar dus ook in handeld) toevallig van je vader??

fliny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 13:45

Hallo,

k kan xsuusx erg goed.Ik ben al jaren vriendinnen met haar,het is ook heel vreemd dat ze bij xsuusx dus protesteerd.NO WAY!Ik kan haar pony al sinds ze haat heeft gekocht,ik zie goede vooruitgangen met haar en haar pony.Mensen die haar niet kennen,praat toch normaal.Ben benieuwd hoe jullie dan eigelijk met paarden omgaan.

Fliny

Bijoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:49

suus is..................zielig

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:51

fliny schreef:
Hallo,

k kan xsuusx erg goed.Ik ben al jaren vriendinnen met haar,het is ook heel vreemd dat ze bij xsuusx dus protesteerd.NO WAY!Ik kan haar pony al sinds ze haat heeft gekocht,ik zie goede vooruitgangen met haar en haar pony.Mensen die haar niet kennen,praat toch normaal.Ben benieuwd hoe jullie dan eigelijk met paarden omgaan.

Fliny

Idd fliny dat zeg je heel goed... sinds ze HAAT heeft gekocht...

En verder wens ik niet genoemd te worden door suus!! Ik heb me verder niet met dit topic bemoeid dus ga maar lekker iemand anders aanvallen suusje.

Enne voor jou neem ik niet eens de moeite om de dierenbescherming te bellen... dat zal eerder bureau jeugd zorg worden.

fliny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:57

dat regelen jullie maar onderling uit.Ik kan haar al wat jaren en ik kan me haar pony als de dag van vandaag nog herinderen.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:00

Mensen zeg dan wat je te zeggen hebt via een pm ofzo. of moet hier ook weer een slotje op Verward sorry hoor Bloos Tong uitsteken

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:02

fliny schreef:
dat regelen jullie maar onderling uit.Ik kan haar al wat jaren en ik kan me haar pony als de dag van vandaag nog herinderen.

Hahahaahahaha weer een suus.. herinderen...hahahaahaha geweldig Haha! Haha! Haha!

Toevallig geregistreerd op 15 Mei... You Go Girl.. en ehm.. dat betekent goed zo meid Haha! Haha!

Suusje wanneer leer je nou eens een spatie te doen tussen een . en het begin van een nieuwe zin Knipoog
Laatst bijgewerkt door Kyan01 op 17-05-05 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:10

napie schreef:
Ik vind de tweede ruiter vreselijk zitten. De eerste ruiter ziet er dan paardvriendelijker uit. Dit is niet een paard nagevelijk rijden maar aan de teugel trekken en zijn kop in in handen dragen. Die benen gaan ook alle kanten op. Wat doet ze in Deurne? Achter de kassa werken (er staat niet bij dat ze de hippische opleiding doet toch)

daar sluit ik me bij aan! Knipoog en xsuusx het is allemaal wel heel toevallig, maargoed Bloos dat moet je zelf maar uitzoeken, het is in ieder geval een leuk paardje!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:48

Aangezien dit topic al weer stikt van de persoonlijke vetes en de foto's het toch niet meer doen, een slotje.
Hier horen mensen meer van.