mesastamp schreef:super...boas is echt een droompony!
Vanaf foto's wel ja ....
Maar daar blijft het waarschijnlijk bij; want hij heeft ook zo zijn nukken met rijden hoor! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mesastamp schreef:super...boas is echt een droompony!
Maar daar blijft het waarschijnlijk bij; want hij heeft ook zo zijn nukken met rijden hoor!

Jammer van je punten! Ctal schreef:@Lindecaspar...Dat mag ze niet want ze is te oud![]()
Haha jah Shanna komt zeker op de GK want ze vertelde me in de Z mee te doen
Mjah ziet er goed uitJammer van je punten!

Shanna16 schreef:Ctal schreef:@Lindecaspar...Dat mag ze niet want ze is te oud![]()
Haha jah Shanna komt zeker op de GK want ze vertelde me in de Z mee te doen
Mjah ziet er goed uitJammer van je punten!
Correctie: ik HOOP mee te doen in het Z1![]()
Moet het wel bevestigd zijn + dat ik de punten in de M2 ook moet hebben!
dus dat je meedeed
Mloui schreef:soweej shanna het ziet er weer keurig uit! Inderdaad jammer van je punten, maar iedereen heeft wel eens een mindere dag! Ik zou het echt heel zonde vinden als je met Boas stopt als je 18 wordt. Als ik jou was zou ik hem lekker nog even bij de paarden door rijden! ... ga die vliegende wissels maar oefenen hoor!!
(Vooral als ie naast de springring loopt
) Haha 
wat een leuk paardje
mooi hoor!
Shanna16 schreef:Mloui schreef:soweej shanna het ziet er weer keurig uit! Inderdaad jammer van je punten, maar iedereen heeft wel eens een mindere dag! Ik zou het echt heel zonde vinden als je met Boas stopt als je 18 wordt. Als ik jou was zou ik hem lekker nog even bij de paarden door rijden! ... ga die vliegende wissels maar oefenen hoor!!
Die kan die ook al(Vooral als ie naast de springring loopt
) Haha
Maar dat kan niet hoor; bij de paarden. Boas is nl. al toegezegd aan iemand anders, daar wordt hij in September aan verkocht. Bo is nl. niet van mij
Jublover schreef:kan begrijpen dat mensen je vragen of het zo laten lopen van je paard wel moeite kost netjes hoor, jammer van je punten, maar ja volgende keer beter!! zie ik je nog in Zelhem

l0esjj schreef:boas is egt 'n mooierd hoor en je hebt 'm lekker
aan 't lope. Ik zie je miss morgen wel.. jij gaat
toch ook naar holten??
(ongetwijfeld ben ik de enige met een oranje gilet aan
)
Shanna16 schreef:l0esjj schreef:boas is egt 'n mooierd hoor en je hebt 'm lekker
aan 't lope. Ik zie je miss morgen wel.. jij gaat
toch ook naar holten??
Ja klopt!!!
Dat wordt dus meeten? Herken je me denk je?(ongetwijfeld ben ik de enige met een oranje gilet aan
)
Schroom niet maar spring in mijn nek, want ik bijt niet!
l0esjj schreef:
haha..mooi zo![]()
je kunt mij herkenne aan 'n fel rode bodywarmer en een
(waarschijnlijk uit elkaar spattende en bokkende) schimmel met een rood lintje in z'n staart. Veel suk6 morge heah
Jij ook he, tot morgen!