Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
raffelie schreef:sjonge jonge.. hoe kan iedereen nu commentaar (grrr....) geven over 6 foto's dit zijn moment opnamens... TRIEST
raffelie schreef:sjonge jonge.. hoe kan iedereen nu commentaar (grrr....) geven over 6 foto's dit zijn moment opnamens... TRIEST
Miss_Blimm schreef:raffelie schreef:sjonge jonge.. hoe kan iedereen nu commentaar (grrr....) geven over 6 foto's dit zijn moment opnamens... TRIEST
Jah soms geven mensen nou eenmaal een goeie indruk (ookal zijn het maar 6 foto's... een paard kan er wel goed of slecht uitzien)... kunnen we over jou niet zeggen hej
renskejive schreef:Hey veldstar!(sta ik)
Ik heb je zien rijden en vond het er lekker uit zien hoor!

de galop heeft heel veel ruimte en als ze dan ook nog eens sterk word dan kan ik niet meer zo makkelijk blijven zitten. Maar liever dat dan dat ik grof met mn hand ben of zo iets )raffelie schreef:sjonge jonge.. hoe kan iedereen nu commentaar (grrr....) geven over 6 foto's dit zijn moment opnamens... TRIEST
Kel2004 schreef:Trouwens 15 mei weer wedstrijden van rijvereniging almere buiten. Nu is het buiten op gras met 6 ringen. Komen jullie ook? Neem een kijkje op www.rijverenigingalmere.misje.nl
:D 

pff das wel errug laag zeg, vraag me af waar dat goed voor is, met 166 punten weet je ook wel dat er nog wat moet gebeuren.Is 143 nu een verliespunt? Kel2004 schreef:Hey KL waar blijf je nu bij de balers? We missen je al hoor:D
je kent het wel druk druk druk

Kel2004 schreef:135 pnt is een verliespunt in de Z. Maar goed. Volgende keer beter.
Hey Stacey, ja dit is idd Kimberly. Ze is dikker geworden maar dat vind ik helemaal niet erg na alles wat ze mee heeft gemaakt. Ben allang blij dat ze weer gezond is en eindelijk weer een beetje aan het werk wil