Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vonneke schreef:Ziet er leuk uit Anouk, maar mag ik zeggen dat ik hem wel eens beter gezien heb?
Ik vind hem nogal op de kop als ik het eerlijk mag zeggen
als springruiter
wel zie je der zelf 10 keer lekker der uit!! toppietoppie!!

) en ik vind het een zeer prettige combinatie om naar te kijken!
Komt het misschien omdat je te netjes wilt zitten? Dat je daardoor je bovenlichaam teveel naar voren kantelt en daarmee je achterste oplicht?
. Dat hij nog niet helemaal op het achterbeen is, zal ik als eerste toegeven
. Maar goed, hij is groot en nog niet helemaal sterk en ik vind het niet al te makkelijk om dat bij elkaar te rijden
.
. Maar vooral als ik met een proef bezig ben, wil ik nog wel eens vergeten te rijden
. Dan probeer ik hem "fijn" te houden waardoor ik niet meer zo op mezelf let (stomstomstom) waardoor ik juist het fijne contact verbreek. Snap je het nog
? Het is dus eigenlijk dat ik me er niet eens echt bewust van was tot ik het op de video zo duidelijk zag
. Daarom blijft filmen goed om te doen
.
,...
. yokie schreef:(wanneer krijgen we eens duidelijke foto's???)
.
. Anoukie schreef:yokie schreef:(wanneer krijgen we eens duidelijke foto's???)
Wanneer jij langskomt![]()
.
Citaat:ik ben er ook best wel even mee bezig geweest voor ik die filmpjes klaar had om up te loaden.
En ik heb (uiteraard) de hulp van Olaf in moeten schakelen

. De L2 komt wel goed, wanneer ga je M starten
.

yokie schreef:Anoukie schreef:Wanneer jij langskomt![]()
.
EN mijn scanner meeneem, anders ga je weer digifoto's van foto's maken

. Uiteraard ga ik het dan wel filmen
. Want ik ben toch wel benieuwd of ik het dan echt zo erg doe, dat "meedrijven",... 
. Hopelijk volgend voorjaar de M, misschien als het erg goed gaat winterperiode? Wie zal het zeggen
... 
Levy schreef:Sjonge, wat een "gemiep" soms joh.........
Geloof mij, Sjors is nu niet bepaald de makkelijkste om te rijden