beautylover schreef:alleen moet ie bij afstappen wel beide beugels uitdoen,niet alleen de rechter
Ik doe altijd eerst mn rechter en dan houd ik me even aan eht zadel vast en dan doe ik de linker uit.
Leuk zeg zo'n oude man op je fjord
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beautylover schreef:alleen moet ie bij afstappen wel beide beugels uitdoen,niet alleen de rechter
Margon schreef:beautylover schreef:alleen moet ie bij afstappen wel beide beugels uitdoen,niet alleen de rechter
Ik doe altijd eerst mn rechter en dan houd ik me even aan eht zadel vast en dan doe ik de linker uit.
Leuk zeg zo'n oude man op je fjord
, ik heb altijd geleerd om eerst beide beugels uit te doen. Maar ja, nogal oftopic dit, sorry! patos schreef:Asl paard ervandoor gaat, doe je voet snel uit de beugel. Je hebt immers zadel nog vast.>;) Is heel link, stel dat je paard ervan door gaat onder het afstijgen (zoekt smiley met zwaaiend vingertje), ik heb altijd geleerd om eerst beide beugels uit te doen. Maar ja, nogal oftopic dit, sorry!
Maarja, hierover zijn de meningen blijkbaar verdeelt 
Djantjuh schreef:Hahahah wa grappig k vin klaartjuh wel een beetjuh dik of is zu drachtig
Ze gaat op dieët.Citaat:En wanneer is de volgende 'les' ?
)
stef schreef:Zien we piet en klaartje eerdaags op de renbaan?

Citaat:maar 1 vraagje waarom heeft je pony een pessoa bit in???

NehnaDagmar schreef:(je fjord heeft wel een smid-beurt nodig zo te zien)
Manuutje1990 schreef:NehnaDagmar schreef:(je fjord heeft wel een smid-beurt nodig zo te zien)
Volgens mij, als ik het goed zie, staat deze pony op natuurlijke bekapping. Dat is een speciaal soort bekapping (www.hoefnatuurlijk.nl) waarbij het paard wat korter op zijn hoeven staat.
Correct me if I'm wrong, want het is maar een foto..
De beugels mochten idd wel wat langer.
zat een scheur in de hoef daardoor is ze miss beetje kort bekapt, maar dat van die korte beugels weten we nou wel he.. argument daarvoor is ondertussen ook al vaak genoeg gegeven.. beautylover schreef:whaha
zozo das knap van die man![]()
alleen moet ie bij afstappen wel beide beugels uitdoen,niet alleen de rechter
Nou, fijn dat ie het nog wil leren
!