Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Manuutje1990 schreef:Leuke pony!
Ik vraag me alleen af.. Als jullie nou een Z2-combinatie zijn.. Waarom rij je dan nog met een slof?
kitjuh schreef:Misschien moeten we iets beter lezen: de pony is z2, er staat niet bij de de ruiter/combinatie z2 is. Laat haar lekker met een slof rijden, je kunt hier hoog of laag springen maar zolang zij dat wilt zal het toch gebeuren, zij kent de pony immers het beste.
Verder vind ik het wel een mooi paardje!
Nimmedor schreef:omdat het alleen stapfoto´s zijn?
hesterv schreef:Knap hoor Z2 rijden(respect
) Ik rij nu zelf M2 en mn instructrice wil graag dat ik af en toe ook eventjes net wat doorpak en voor evt. uitbreken eventjes een slof eraan. Nou ben ik daar ook niet zo'n voorstander van maar zolang je er goed mee rijd (en ik neem 100% aan dat een Z2 combinatie hier echt wel mee overweg kan gaan) dit echt wel goed gaat
Hele leuke pony! Zou graag nog eens foto's van m ECHT aan het werk willen zien! Lijkt me genieten
Rijd vast ergg lekker
Maar je bent dan zeker 18 jaar geworden ofzo als je hem moet verkopen?? Oid.. In ieder geval zoiets?
Groetjes Hester

Lotje85 schreef:Whaha wat een lol toch weer. Tis toch ook altijd hetzelfde liedje hier op Bokt.
Maargoed om je even een hart onder de riem te steken: Je pony ziet er WEL uit als als een Z-pony! Hij heeft zijn achterhand er lekker onder en eer dat ik zo kan galopperen met mijn 4-jarige ben ik ook een paar jaar (en klassen) verder. De oprichting is ook prima in orde. En mijn vriendin rijdt ook Z2, maar als ze in der kloffie in de buitenbak rijdt, zien hun er ook zeker niet al te florisant uit, maar wacht maar tot ze de wedstrijdring inrijden! Wat de slof betreft--> je gebruikt hem goed. Ik snap niet eens dat sommigen hierop reageren...
Ze zal echt wel weten waar ze mee bezig is! Ik rij zelf ook Z en rij ook wel eens met slof, nou en?? Als je er goed mee omgaat is er niks aan de hand hoor..
risje schreef:hesterv schreef:Knap hoor Z2 rijden(respect
) Ik rij nu zelf M2 en mn instructrice wil graag dat ik af en toe ook eventjes net wat doorpak en voor evt. uitbreken eventjes een slof eraan. Nou ben ik daar ook niet zo'n voorstander van maar zolang je er goed mee rijd (en ik neem 100% aan dat een Z2 combinatie hier echt wel mee overweg kan gaan) dit echt wel goed gaat
Helemaal mee eens!
Wel typisch BOKT trouwens om meteen over de slof te beginnen. Ik vraag me altijd af waarom iemand zijn rijkunsten meteen in twijfel worden getrokken als er een slof omhangt.....
Maarre leuke pony hoor, zet je er nog eens rij-foto's op?

Wat een onzin!
Jammer dat je hem gaat verkopen joh!