Frederik@work. (Z2-dressuurpony)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:57

-
Laatst bijgewerkt door Kitty_ op 28-04-24 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Skitter

Re: Frederik@work. (Z2-dressuurpony)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:00

Manuutje1990 schreef:
Leuke pony! Ja
Ik vraag me alleen af.. Als jullie nou een Z2-combinatie zijn.. Waarom rij je dan nog met een slof?

Ik ken wel ZZ-Licht combinaties die met slof rijden. Slapen
En die kan echt goed rijden hoor!
Heel correct.
Een slof gebruiken betekent echt niet dat je meteen dat hoofd naar beneden trekt.
Soms is het gewoon wat extra prikkelen om toch goed naar de teugel te luisteren, weten jullie veel.

Arme slof..kan niks goed tegenwoordig. Ach gut

*ONTOPIC*
Jammer dat je al klaar was met rijden!
We willen je pony in actie zien!
Leuk hoofdje! Haha!

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:19

jeetje al dat gedoe over die slof.....Spring ruiter Albert Voorn rijdt ook regelmatig met slof stond tijdje terug nog een heel artikel over in de bit....Ik vind het er goed uit zien en in haar ''verdediging'' kun je lezen dat je in een of andere start lijst kunt checken of ze echt z2 is dus lijkt mij duidelijk dat ze de waarheid spreekt....

offtopic: mensen die het artikel in bit willen lezen moeten maar ff pb''en...

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:23

Mooie pony! Ziet er goed uit, jammer dat ie weg gaat. Maar hij krijgt vast een goed plekkie! Knipoog

Als iedereen zou lezen dan hadden ze wel geweten dat ze eigenlijk al klaar was met rijden, maar dat haar moeder nog ff wat kiekjes wou maken en dat ze m daarom...... Agh laat ook maar tis toch onbegonnen werk als niemand goed leest Ach gut

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:24

kitjuh schreef:
Misschien moeten we iets beter lezen: de pony is z2, er staat niet bij de de ruiter/combinatie z2 is. Laat haar lekker met een slof rijden, je kunt hier hoog of laag springen maar zolang zij dat wilt zal het toch gebeuren, zij kent de pony immers het beste.
Verder vind ik het wel een mooi paardje!

De ruiter/combinatie is ook Z2

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:26

En ik ken verschillende ruiters die hoog rijden, en die af en toe even de slof erbij pakken. Tjonge jonge, als je Z2 rijdt zijn niet gelijk alle problemen opgelost hoor! Dan kan je ook nog moeilijkheden hebben.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:03

aahh, daar zijn alle jarloerse bokkers weer.
Als je er aan ergert ga dan fijn een ander topic verk l o t e n waar kunnen jullie nou uit opmaken dat het geen Z combinatie is, omdat het alleen stapfoto´s zijn?
kom zeg, ga een eigen leven leiden

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:06

Nimmedor schreef:
omdat het alleen stapfoto´s zijn?

Dr zijn geen stapfotoos bij! Verward

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:09

Jammer dat het al uitrijfoto's zijn, snap niet dat mensen daarover kunnen zeuren (kun je toch niet aan zien of het een Z-combi is)? En die slof, zie niet dat die strak hangt dus dan maakt het toch niet zoveel uit?

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:15

ach, zo ie zo. Waarom dat gezuer. Ik heb oowk Z gereden, en reed ook regelmatig met slof, NOU EN.

Korien, goed hoor!!! Ze zijn gewoon jalours, en wat maakt het uit, jij hebt het binnen, laat ze maar lekker zeuren, jij kent je pony het best, en weet hoe je ermee aan moed Knipoog

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:25

Wat een leuke pony heb jij! Je zult hem wel gaan missen lijkt me. Wat ik echter niet goed begrijp is dat je je pony extra door gaat trainen, terwijl je al klaar was voor de dag, om foto's op Bokt te gaan zetten.... (en dan ook nog met slof, dat doet het hier altijd goed:-)

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:11

wat een mooie pony ! jullie zijn erg leuk samen, jammer dat je hem moet verkopen. plaats je nog wel een keer foto's dat jullie beiden mooi in het pak echt aan het werk zijn ?! lijkt me supermooi

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:24

Als je de pony niet kent moet je ook niet over die slof gaan zeiken, weet jij veel wat die pony normaal doet als je aan het rijden bent. Ik rij er ook wel eens mee en ik zie het probleem niet! Jullie doen ook net alsof elke Z2 dressuurpony er uit moet zien en de bewegingen moet hebben als Power and Paint. Een en al afgunst hier op bokt. Ik vind dat je een leuke pony hebt! Jammer dat je hem moet verkopen!

McLaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:33

cker leuke pony.. erg jammer dat hij weg moet.. maarre.. ik ben bijna 18 en ik studeer en toch kan ik een pony houden! denk je dat je geen tijd meer hebt of zijn er andere redenen? Kben verder niet nieuwsgierig hoor, maar wat voor studie ga je doen?

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:34

Jongens toch, weer dat gezeur over de slof...
Laat dat toch gewoon..

En over dat deze pony er geen Z uitziet vind ik echt zever maarja ga dan je clubje jaloerse bokkers oprichten hé zeg. Mensen zo beledigen in hun werk, die mensen die zo fier zijn omdat ze hun pony naar het Z gereden hebben word nu afgekraakt omdat deze pony er geen Z uitziet... Beetje serieus blijven hé..

Nu terug ON-topic

Vind het echt een Heel mooie pony. Vind het wel jammer dat we niet nog meer foto's hebben...
Trek je niet aan van wat die bokkers zeggen, ze denken dat ze het beter weten maar dat is het dus niet..
Veel plezier nog met je pony!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:49

hesterv schreef:
Knap hoor Z2 rijden Haha! (respect Haha! ) Ik rij nu zelf M2 en mn instructrice wil graag dat ik af en toe ook eventjes net wat doorpak en voor evt. uitbreken eventjes een slof eraan. Nou ben ik daar ook niet zo'n voorstander van maar zolang je er goed mee rijd (en ik neem 100% aan dat een Z2 combinatie hier echt wel mee overweg kan gaan) dit echt wel goed gaat LachenHele leuke pony! Zou graag nog eens foto's van m ECHT aan het werk willen zien! Lijkt me genieten Lachen Rijd vast ergg lekker Haha!

Maar je bent dan zeker 18 jaar geworden ofzo als je hem moet verkopen?? Oid.. In ieder geval zoiets?

Groetjes Hester

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn Lachen

Ik ben benieuwd naar meerdere foto's want dit laat zoals je zelf al zegt niet echt Z2 zien Lachen

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:52

Whaha wat een lol toch weer. Tis toch ook altijd hetzelfde liedje hier op Bokt.

Maargoed om je even een hart onder de riem te steken: Je pony ziet er WEL uit als als een Z-pony! Hij heeft zijn achterhand er lekker onder en eer dat ik zo kan galopperen met mijn 4-jarige ben ik ook een paar jaar (en klassen) verder. De oprichting is ook prima in orde. En mijn vriendin rijdt ook Z2, maar als ze in der kloffie in de buitenbak rijdt, zien hun er ook zeker niet al te florisant uit, maar wacht maar tot ze de wedstrijdring inrijden! Wat de slof betreft--> je gebruikt hem goed. Ik snap niet eens dat sommigen hierop reageren...

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:58

Lotje85 schreef:
Whaha wat een lol toch weer. Tis toch ook altijd hetzelfde liedje hier op Bokt.

Maargoed om je even een hart onder de riem te steken: Je pony ziet er WEL uit als als een Z-pony! Hij heeft zijn achterhand er lekker onder en eer dat ik zo kan galopperen met mijn 4-jarige ben ik ook een paar jaar (en klassen) verder. De oprichting is ook prima in orde. En mijn vriendin rijdt ook Z2, maar als ze in der kloffie in de buitenbak rijdt, zien hun er ook zeker niet al te florisant uit, maar wacht maar tot ze de wedstrijdring inrijden! Wat de slof betreft--> je gebruikt hem goed. Ik snap niet eens dat sommigen hierop reageren...

En hier sluit ik me helemaal bij aan.... Haha!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:25

Pff hou nou toch eens op over die slof Scheve mond Ze zal echt wel weten waar ze mee bezig is! Ik rij zelf ook Z en rij ook wel eens met slof, nou en?? Als je er goed mee omgaat is er niks aan de hand hoor..
En verder: Ik vind het er netjes uitzien!! Je pony loopt netjes opgericht en keurig met het achterbeen eronder. Hij loopt hartstikke goed!
Ik snap niet waarom sommigen vinden dat dit er niet als een Z2 combinatie uitziet?? Op deze foto's worden geen bijzondere oefeningen vertoond, maar de pony loopt precies zoals het hoort!!
Echt jammer dat je hem moet verkopen nu het net zo lekker gaat.. Ach gut

Jessicaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:41

risje schreef:
hesterv schreef:
Knap hoor Z2 rijden Haha! (respect Haha! ) Ik rij nu zelf M2 en mn instructrice wil graag dat ik af en toe ook eventjes net wat doorpak en voor evt. uitbreken eventjes een slof eraan. Nou ben ik daar ook niet zo'n voorstander van maar zolang je er goed mee rijd (en ik neem 100% aan dat een Z2 combinatie hier echt wel mee overweg kan gaan) dit echt wel goed gaat Lachen

Helemaal mee eens!

Wel typisch BOKT trouwens om meteen over de slof te beginnen. Ik vraag me altijd af waarom iemand zijn rijkunsten meteen in twijfel worden getrokken als er een slof omhangt.....

Maarre leuke pony hoor, zet je er nog eens rij-foto's op?

Ja inderdaad! dat slof-gezeur altijd....ik denk dat als je hem goed gebruikt er echt helemaal nix aan de hand is! Sigaar

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:49

leuke pony!! jammer dat je hem moet verkopen. ik wil eigenlijk wel meer foto's zien.....

Salinero85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:50

Hoe kun je nou aan een foto zien of een combinatie wel of niet z2 is? Ze doet in ieder geval de piaffe! En trek je niets aan van ' dat het er niet uit ziet als z'2 ' Dat is weer typisch zo'n pennymeisjes opmerking

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:50

Wat een ontzettend gave pony zeg!!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:45

Gelukkig zijn de laatste reacties wel aardig! Van uitrij foto's kan je niet zien of het een Z of B-pony is. Net zo min als van een paard in de wei. Bijvoorbeeld: Bontfire ooit gezien als hij niet onder het zadel is? Dan kan je echt niks over zijn niveau zeggen.

Wat zijn er toch lekker veel vooroordelen over de slof. Een Z2-ruiter weet wel waar die mee bezig is..., een Z2-ruiter heeft deze niet nodig... Clown Wat een onzin!

Sommige paarden hebben het ooit nodig om er eventjes iets meer doorheen gepakt te worden!

Ontopic: Leuke combinatie! Hoop dat er binnenkort foto's komen waarop jullie in actie zijn!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 19:55

echt bokt weer met dat gezeik over een slof!! Jeetje zeg!! Ik vind het een leuke pony Ja Jammer dat je hem gaat verkopen joh!