Heb je trouwens die scheve dubbels nog gezien?? Weer richting land zeg maar, hebben we ook gedaan (wel even met weigering op de 2e) maar vonk best spannend
!! 
Super foto's!!!! Royal is echt crossbeest
(en zo hoort het
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
!! 
(en zo hoort het
) 
)
echt lief FuRyoMaRLoeS schreef:Zooo super gave foto's zeg!! Mooi paardje ook, die van het water zijn echt heel mooi. Jammer dat die laatste foto niet zo scherp is!
Dat ze zo onscherp zijn...
hesterv schreef:Wij zijn er afgelopen dinsdag wezen trainen, en idd ook die opsprongen+boompje en waterbak (met die hindernis ervoor en dan naarbeneden) etc. etc. Echt leuk dat ze nog even wat hebben laten staan!!!
Heb je trouwens die scheve dubbels nog gezien?? Weer richting land zeg maar, hebben we ook gedaan (wel even met weigering op de 2e) maar vonk best spannend![]()
!!
Super foto's!!!! Royal is echt crossbeest(en zo hoort het
)

AnneMieKe_89 schreef:maar ik zie volgens mij dat je geen Bodyprotector draagt?
die zou ik in het vervolg dus echt wel dragen, heb al zooo vaak gehad met trainingen dat ik dacht ow wat ben ik blij dat ik dat ding aan heb als ik weer een op een boomstam belande!
dus voor de veiligheid, zou ik hem absoluut dragen

Royaltjuh schreef:Ja klopt, ik heb er (nog) geen een. Maar hij komt er wel hoor, ik wil em ook in het springen gaan gebruiken. Dit waren ook de enige hindernissen die ik sprong, mede dus omdat ik geen BP aan had!! Dr waren genoeg sprongen die ik wel geprobeerd had als ik beter beschermd was
)
)

joyce B schreef:Hihihihi, ik wil ook wel eens een rondleifding hebben, heb wel een kaart van die omgeving, maar daar staat niet zo veel op aan paden en dergelijke...
Hele mooie foto's van een enthousiast paard!!!
Dat is inderdaad eens wat anders dan in dressuurpakje
Rijd je nog concoursen van de zomer in Friesland?

Heerlijk hoor, zo lekker crossuh!
*) 

ik vindt je paard gaaf...en dat bos ook
waar woon je ergens ? dat wil ik ook..met elsemiekje (bokt)