Passoa schreef:Wanneer krijgen we vrijspring foto's te zien van Velvet![]()
Op zijn vroegst na 25 mei, nog even geduld dus, to be continued.......
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Passoa schreef:Wanneer krijgen we vrijspring foto's te zien van Velvet![]()

! *smile*
en Suz, je zit er weer netjes op hoor
. kimmie261 schreef:ik heb nu 5 anky dekjes,maar er worden hier ook meerdere paarden per dag gereden,vandaar dat ik er meerdere heb,zodat niet steeds een nat dekje op een ander paard gelegd hoeft te worden..
ik wil nu nog wel zo'n mais gele...
.
. kimmie261 schreef:donkerblauw is zwart!!!!!!!
alleen die krengen verkleuren in de was.
milo schreef:
wat een mooi paard ook, en jij zit ook heel netjes vind ik!!!!!
ga zo door, jullie zijn een leuk stel!
.
. Het was allemaal nog erg gevoelig ivm weghalen wolfskiesjes en doordat ze de eerste twee keren dat ze een bit in had dit niet als prettig heeft ervaren doordat 1 van die wolfskiesje nogal scherp was en erg in de weg zat (ook volgens DA). Hierdoor had ze moeite met het accepteren van de druk en de eerste keren is ze gereden met zeer weinig druk. Zodra de de druk op het bit voelde liep ze achteruit of ging ze "klapperen". Ondertussen is ze al een stuk vooruit gegaan en accepteert ze de druk van het bit bij normale teugelvoering
. Love_Sophie schreef:Leuk paardje! Alleen vind ik het knap dat iedereen de eerste ruiter er zo goed op vind zitten!!! De zit opzich is egt keurig! Niets op aan te merken!!! Echt Super!!! Maar de armen! Geen pianohandjes, maar gestrekte armen... dat vind ik zo lelijk. Een paard moet toch meteen wennen aan de manier waarop de ruiter de handen heeft. Dan kan je wel zeggen dat de ruiter de mond mooi zacht houd, maar dat kan ook als je je armen gewoon hebt zoals dat hoort. Een paard zal er vroeg of laat toch aan moeten wennen... waarom dan niet meteen? Krijg je er later als ze gewend zijn aan een ruiter ook geen problemen mee!
Als dit met een bepaalde bedoelin is, heb ik niets gezegd!!! Ik bedoel het ook niet negatief, maar het viel me wel op... en dan weet je ook hoe ik er over denk.
Verder vind ik het een erg leuk paardje!!! Kan nog wat worden!!!
Groetjes Janine
Haha erg mooi beestje hoor!