Deel 2 mishandeling van lester

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilja1990

Re: Deel 2 mishandeling van lester

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:26

.jesus wat heeft hij het zwaar Haha! hij kijkt ook zow moeilijk Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:58

Wat een stoere shet:D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:17

hmm ik vind het wel een beetje een mishandeling Clown je bent te groot voor die kleine!!! Knipoog wel leuk beestje Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:39

Haha, op die 1e foto kijkt hij zo droog, alsof hij lijkt te denken: "let vooral niet op m'n baas, die heeft der pilletje niet gehad"
Echt een leuk beestje, goed, je bent flink te lang, maar niet te zwaar en zo te zien hebben jullie dikke pret Haha!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:48

Pfoe he, wat een arm beestje!! Hij kijkt ook wel echt alsof hij het een ramp vind Knipoog
Wel handig dat je er bij hebt gezet dat het een grap is Knipoog Tong uitsteken
Tja, misschien een beetje groot maar het is vast neit voor elke dag intensieve training Haha!
Erg leuke shet!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:57

Als ik je wegdenk, dan ziet het er leuk uit. Pony is erg mooi gebouwd (die achterhand!) en loopt ook erg netjes. (hoewel ik graag een foto zou zien op het moment dat het onderbeen ondertreed, zien of hij dat goed doet. Heb je er misschien zo een?) De aanleuning lijkt ook rustig, je ziet geen opengetrokken mond oid. Met jou erbij ziet het er niet uit, vooral ook omdat je niet alleen niet meer op de pony past, maar ook nog eens niet in het zadel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet af en toe op rond kunt hobbelen.
Let trouwens wel op je handen. Die zitten af en toe erg dicht bij je lichaam.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 00:08

oooo NEEEEEE héééé???!!!!!

jij bent echt VEEEELLS te klein voor dat paard!!!!!!

en dat paard loopt echt lelijk zeg!!!

en je bent veel te dun voor hem!

haha, geweldig dit!

ps, hij zou echt mooi uitkomen voor een wagentje, of voor een sulky
mega mooie shet vind ik het, en dat vind ik op zich niet zo vaak eigenlijk, ben meer van de welsh-a tjes.
loopt echt super met je, zal het ook wel nodig hebben zo nu en dan denk ik, om even weer bij de les te blijven zegmaar.
ik denk dat je dat vanaf een sulky ook heel goed kan doen.
wel eens gedaan? op een sulky of ponykar rijden?
is echt SUPER leuk!!
(als ik jou was kocht ik zelf wel een karretje, lekker showen met de pony!!)

groetjes loveblacky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:44

Toch blijf ik de eeuwige drang van veel mensen om op te kleine paardjes te gaan zitten enit snappen. Is dat uit gebrek aan ridjen op iets voor je iegen lengte? Dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen. Maar het is een leuk shetje, maar het valt me op dat als 1 iemand hier roept dat hij zo verschrikkelijk mooi zou staan voor een wagentje en dat ie zo mooi gebouwd is dat de rest het er in een keer roerend mee eens is.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 10:06

sja ik ga in die mening mee. Harstikke leuk dat jullie er blijkbaar plezier aan beleven. Jij in ieder geval dan... Ik snap het allemaal ook niet echt, want ik zie mezelf dit met mijn 1.62 al niet meer doen. Waarom niet gewoon een heel klein ruitertje? Probeer je trouwens met de titel en hoe je het topic brengt, negatieve reacties weg te houden? Nee sorry, leuke pony, maar verder....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:48

Fellor schreef:
Toch blijf ik de eeuwige drang van veel mensen om op te kleine paardjes te gaan zitten enit snappen. Is dat uit gebrek aan ridjen op iets voor je iegen lengte? .

Dus om op een shet te gaan zitten hoef je niet te kunnen rijden? En we moeten allemaal als we langer worden een grote KWPNner onder onze kont?

Geloof me, veel shetjes zijn niet makkelijk, en al helemaal niet voor kinderen. Nu heb ik gelukkig een ontzettend braaf ding staan, die inderdaad door kinderen gereden wordt. (laatst is ze nog met een meisje van 7 naar buiten geweest (wel vast))
Ik stap er weleens op, even naar de bak/wei, of even een rondje scheuren. Maar de rest laat ik aan de kids over. Alleen als ze een dwarse bui heeft, zet ik haar even recht, omdat die kids daar gewoon nog niet de ervaring voor hebben

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:09

whaha, arm beest, maar het staat wel raar... je bent zo groot

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:14

Leuk shetje, dat je lang bent voor de pony maakt het niet uit. Als jullie beide maar lol hebben Haha!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:33

nou fellor, wat zIJn we weer gezellig!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:51

leuk joh, echt ene leuke shet. tis wel effen wat anders ja dan Karlos

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:10

Ik weet het niet hoor maar lok je nu reactie uit om er lekker tegen in te gaan om iedereen die op een shet rijd even hun zegje te laten doen je totaal niet te "Groot" bent voor deze pony?
En dit denk ik omdat dit je tweede topic in een week tijd is met eigenlijk geen verschil kwa foto's , moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar vind het een beetje kinderachtig...

Komma op met jullie commentaar ben ik wel tegen bestand Haha!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:20

*knip*
Laatst bijgewerkt door Olle op 19-09-23 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:31

haha vet schattig
ben ik tenminste niet de enige die me shet zwaar mishandelt Knipoog haha

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:51

Annetje schreef:
Als ik je wegdenk, dan ziet het er leuk uit. Pony is erg mooi gebouwd (die achterhand!) en loopt ook erg netjes. (hoewel ik graag een foto zou zien op het moment dat het onderbeen ondertreed, zien of hij dat goed doet. Heb je er misschien zo een?) De aanleuning lijkt ook rustig, je ziet geen opengetrokken mond oid. Met jou erbij ziet het er niet uit, vooral ook omdat je niet alleen niet meer op de pony past, maar ook nog eens niet in het zadel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet af en toe op rond kunt hobbelen.
Let trouwens wel op je handen. Die zitten af en toe erg dicht bij je lichaam.

amen Lachen

je bent wel erg roze trouwens Nagelbijten / Gniffelen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:34

qwinty

ik ben geen voorstander van het rijden op een shet als je zo groot bent
en ik ben het met je eens, / het is mij ook al opgevallen dat - mensen elkaar oppeppen om op een shet te kunnen rijden, zo van als ze maar vaak genoeg horen dat het kan dan geloven ze het vanzelf een keer en vergeten ze misschien hoe stom het er uit ziet..

ik vind dit toppic niet in dat straatje passen hoor.
je ziet toch met wat voor mega grijns ze op die pony zit, en het is toch duidelijk eenmalig, wat denk je, dat ze altijd zo rijd?
dan houd je toch geen knieen en geen houding meer over!!

ik bedoel het niet verkeerd, ik vind dit topic humor, die foto's en dat comentaar.
en ik vind ZELF dat die pony mooi voor een sullky zou kunnen en dus niet omdat iedereen dat al zei, dat is even voor Fellor.
en ik ben het wel met je eens dat ik het ook niet begrijp waarom mensen altijd persé op een pony willen zitten, maar dat is meer in het algemeen, en niet alleen bij te kleine pony's..

sorry ts, ik ga 1 beetje heul erg off topic geloof ik. Muziek!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:55

aaahhh gosjiee wat een knappe shetter Haha! Haha!
blijf gewoon afentoe op hem rijden hoor want je bent hartstikke dun Knipoog

window schreef:
haha vet schattig
ben ik tenminste niet de enige die me shet zwaar mishandelt Knipoog haha

whaha ja, bij mij zeggen ze ook altijd doordat ik groot ben dat het zielig is maar shetjes kunnen gewoon veel aan.
Olle schreef:
Haai

ik vind het echt een schattige shet!!
En tja als mensen hier de karaktertrekken van een shet kennen zou hij ook niks doen als hij het niet fijn zou vinden!!
Ik heb een jaar geleden ook nog op een shetje af en toe gereden, nou ik zou je zeggen je kan meer medelijden met mij hebben dan met de shet!!

Ik vind het op zich nog wel kunnen hoor!!! Je zou er alleen niet elke dag meer op kunnen rijden (maar als ik het goed heb had ze dat allemaal in een andere topic uitgelegt)

groetjes Nicole

met jou ben ik het nou eens Knipoog

en dat van dat kleine kinderen op shetlanders moeten rijden is niet waar, qua lengte misschien maar sommige shetlanders kunnen heel erg drammen dat ze de baas willen zijn en dan kan je er niet een klein iemand op laten.

ff een foto van hoe ik mijn shet mishandel Knipoog :
Afbeelding

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 19:14

@ loveramona: Ik vind jou nou niet echt super groot voor je shet, als ik sommige mensen op een shet ziet val jij nog wel mee!
@ Window: Jij stapt er niet op ... jij laat andere het werk opknappen om je shet te verwaarlozen Tong uitsteken

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 21:01

qwinty schreef:
Ik weet het niet hoor maar lok je nu reactie uit om er lekker tegen in te gaan om iedereen die op een shet rijd even hun zegje te laten doen je totaal niet te "Groot" bent voor deze pony?
En dit denk ik omdat dit je tweede topic in een week tijd is met eigenlijk geen verschil kwa foto's , moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar vind het een beetje kinderachtig...

Komma op met jullie commentaar ben ik wel tegen bestand Haha!

hier ben ik helemaal mee eens je opent gewoon noch een topic om weer lekker overal tegen in te gaan en om commentaar te krijgen,ik blijf erbij vind het geen gezicht

DevilHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 21:45

sorry maar ik vind het zielig je bent veel te groot

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 23:39

Annetje: Je kan niet echt om me heen op deze foto’s ben erg lang.
Verder hoef ik geen advies qua houding enzo want dat heeft geen zin dit was voor de lol. Gewoon kwartiertje stap, draf, galop en poseerfoto’s!

Loveblacky: Ik zou die pony super graag in het tuig willen, maja hij is niet van mij en heb het nu te druk om me er verder mee bezig te houden (dus ga ook geen dure ponykar kopen).

Siets: Hij heeft een ruitertje voor hem alleen, hoewel die niet zo heeel klein is. Kleine kinderen is gewoon niets voor hem. Hij is te bijdehand. Hij loopt ze letterlijk omver. Dus er kan wel een kleintje op alleen onder strenge begeleiding en dam moet je m stevig vasthouden.
Met die Titel steek ik de draak met waar ik voor uitgemaakt word in het vorige topic.

Fellor: Ik heb totaal geen gebrek aan iets van me eigen lengte hoor!!! Heb 2 paarden (KWPNers) en 1 bijrijpaard (ook KWPN), maar je wil wel eens wat anders. En das ff een kwartiertje om mijn enige echte knuffelpony Lester!

Qwinty: Jij geeft gewoon je eigen draai aan het verhaal???
De 2e topic is omdat ik niet al me foto’s geplaatst had doordat ik ze nog niet allemaal van mijn vriendin gekregen had. En ik me zeker niet liet tegenhouden door types zoals jij om niet nog een topic over Lester op te starten als is het alleen maar om te laten weten dat ik me er niet onder laat krijgen.
Je kan ook geen verschil zien want het is van dezelfde dag…
Als je graag commentaar wilt moet je een eigen topic opstarten dan krijg je er genoeg van…

Marije86: Heb dat al verklaart.
Loop jij graag met de horde mee, of ben ik nu te offtopic?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 00:57

BK ik raad je aan om je wat vriendelijker op te stellen. Je plaatst al een topic dat voor sommige die in het vorige topic gereageerd hebben, erg aanvallend over kan komen, maar je reageert nu ook niet echt leuk op reacties.
Als je die negatieve reacties niet wilt, reageer je er gewoon niet op. Jij gaat de tegenaanval in, daar krijg je ruzies van. Ff je verdedigingsmode uitzetten hoor!
Verder vind ik je reactie op mij bijvoorbeeld erg raar. Wanneer jij serieus dressuurt doe je dat niet voor je lol? Als je het niet leuk vindt, zou je het toch niet doen? Ik breng mijn reactie nog overwegend positief en in de vorm van een tip, jij reageert meteen heel erg negatief.
Wees maar gewoon blij met de reacties en laat dat merken inplaats van je ontevredenheid over het negatieve commentaar te laten horen. Knipoog