hij kijkt ook zow moeilijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij kijkt ook zow moeilijk
je bent te groot voor die kleine!!!
wel leuk beestje

Fellor schreef:Toch blijf ik de eeuwige drang van veel mensen om op te kleine paardjes te gaan zitten enit snappen. Is dat uit gebrek aan ridjen op iets voor je iegen lengte? .

haha Annetje schreef:Als ik je wegdenk, dan ziet het er leuk uit. Pony is erg mooi gebouwd (die achterhand!) en loopt ook erg netjes. (hoewel ik graag een foto zou zien op het moment dat het onderbeen ondertreed, zien of hij dat goed doet. Heb je er misschien zo een?) De aanleuning lijkt ook rustig, je ziet geen opengetrokken mond oid. Met jou erbij ziet het er niet uit, vooral ook omdat je niet alleen niet meer op de pony past, maar ook nog eens niet in het zadel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet af en toe op rond kunt hobbelen.
Let trouwens wel op je handen. Die zitten af en toe erg dicht bij je lichaam.

window schreef:haha vet schattig
ben ik tenminste niet de enige die me shet zwaar mishandelthaha
Olle schreef:Haai
ik vind het echt een schattige shet!!
En tja als mensen hier de karaktertrekken van een shet kennen zou hij ook niks doen als hij het niet fijn zou vinden!!
Ik heb een jaar geleden ook nog op een shetje af en toe gereden, nou ik zou je zeggen je kan meer medelijden met mij hebben dan met de shet!!
Ik vind het op zich nog wel kunnen hoor!!! Je zou er alleen niet elke dag meer op kunnen rijden (maar als ik het goed heb had ze dat allemaal in een andere topic uitgelegt)
groetjes Nicole

:
qwinty schreef:Ik weet het niet hoor maar lok je nu reactie uit om er lekker tegen in te gaan om iedereen die op een shet rijd even hun zegje te laten doen je totaal niet te "Groot" bent voor deze pony?
En dit denk ik omdat dit je tweede topic in een week tijd is met eigenlijk geen verschil kwa foto's , moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar vind het een beetje kinderachtig...
Komma op met jullie commentaar ben ik wel tegen bestand